Huhtikuun suosikit

Aurinkoista sunnuntaita kaikille ja tänään mä ajattelin tulla tuttuun tapaan kertomaan teille mun suosikkijutuista, mitä on viime kuun aikana kertynyt. Näitä ei taaskaan ole montaa kertynyt, mutta parempi muutama kuin ei mitään. 

Postauksen ideana on siis esitellä edellisen kuukauden aikana eniten käytetyt tuotteet tai ylipäätään tuotteita, joista on tullut suosikkeja tai jotka ovat olleet suosikkina jo kauan. Ja tämä toistetaan yleensä, joka kuun ensimmäisinä päivinä. 
1. Treenikengät ♥ Sain nää pari viikkoa sitten etukäteis synttärilahjaksi ja ei vitsi nää on salilla hyvät, koska nää tukee ja on silti aivan mielettömän kevyet jalassa ja ihanan värisetkin vielä. Nää on muuten ihan Citymarketilta vaan, että ei varmasti päätä huimaa hinta. 
2. Ted Baker toalettilaukku ♥ Niin tilava ja kätevä ja kauniskin vielä. Oon niin onnellinen tästä ja siis oikeesti tänne mahtuu vaikka mitä, mulla mahtuu hyvin mun käyttömeikit, sakset ja pinsetit. On ainakin tähän asti pysynyt erittäin hyvässä ja moitteettomassa kunnossa, joten hintansa arvoinen. 
3. Lumene Natural Code Skin Perfector ♥ Mun luottomeikkivoide jo ollut pitkän aikaan ja kevyt kasvoilla. Hintakin opiskelijalle oikein hyvä ja erityinen plussa vaaleista sävyistä, ettei ihan väärän väristä meikkivoidetta tartte käyttää. Mulla on käytössä tää sävy Cream 11, mutta on ollut myös 10 Vanilla ja molemmat on hyviä todella vaaleanihoisille. 
4. Lidlin Sportyfeel-patukat ♥ Hyvä korvaus suklaapatukoille ja mielettömän hyvän makuisia! Oon syönyt yleensä treenin jälkeen tälläisen tai banskua. Suosittelen, jos ootte etsimässä hyvänmakuisia protskupatukoita niin Lidlistä löytyy :)

Onko teillä samoja suosikkeja? Laittakaa linkkiä, jos ootte tehneet vastaavanlaisen postauksen niin käyn lueskelemassa. Nyt mä lähden kannattamaan Leijonat tv-ruudun ääreltä voittoon ♥

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.