Estee Lauder - Sumptuous Infinite

Sain mun äidiltä, joka oli Kroatiassa niin kivan pienen tuliaisen ja hyödyllisen sellaisen. Olin pyytänyt kyllä muuta, mutta äiti ei löytänyt sopivaa juttua mulle, joten se päätti tuoda mulle uuden ripsivärin. Ripsiväri on yleensä mulle se juttu, mitä en jaksa lähteä ostamaan, koska tuntuu, että ne maksaa omaisuuden, eteenkin hyvät sellaiset. Oon kuitenkin tosi iloinen, että mulla on alkanut ripsivärit jostain kumman syystä kestämään paljon pidempää, mutta pitäähän nekin ajan myötä uusia.
 Mitä tuotteesta luvataan? ''Sisältää runsaasti kuituja, jotka tekevät ripsistä uskomattoman pitkät. Ripsistä tulee välittömästi tuuheammat ja upean näyttävät. Innovatiiviset joustavat kuidut muotoilevat, täydentävät ja pidentävät jokaista ripseä juuresta latvaan. 10 tuntia kestävä koostumus ei paakkuunnu, varise tai tahriinnu. Kestää kosteutta ja hikoilua.''
 Parin käyttökerran jälkeen olen todella tyytyväinen ripsiväriin. Mulla on tää siis sävyssä 02 Brown ja tämä näyttää ihanan luonnolliselta ja sopii hyvin arkikäyttöön. Harja levittää ripsivärin tasaisesti, eikä suurempia paakkuja synny. Uskon mustan ripsivärin olevan oiva juhlakäyttöön ja tietysti arkeenkin. Ripsivärin pitäisi kestää hikoilua, joten huomenna pääsee testiin tämäkin, kun salille raahaudun. Mä kyllä suosittelen kokeilemaan, jos sattuisitte tykkäämään tästä. Tätä saa ainakin ilmeisesti Sokoksista hintaan 33,00€.

Onko teillä kyseistä ripsiväriä tai jotain muuta mitä ehdottomasti suosittelette mun käyttöön? ♥

2 kommenttia

  1. Hei kiitos tästä vinkkauksesta! :) Mulla ei ole ikinä ollut samaa ripsaria yhtä kertaa useammin, joten se oma on vieläkin hakusessa... Ehkä kokeilen tätä seuraavaksi, jospa vihdoin lykästäis! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti on hyvä sinullekkin! Mullakin on aika tiuhaan tahtiin ripsarit vaihtuneet merkistä toiseen :D Jos tästä nyt sitten!

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.