Autumn tag

Moikka ja ihanaa viikonlopun alkua jokaiselle ♥ Tänään mä vastasin kymmeneen syksyiseen kysymykseen, kun löysin mahtavan Emmiinan blogista tällaisen Autumn tagin. Kertokaa ehdottomasti kommenteissa, millaisia teidän syksyt ovat ja teidän lempparijutut syksyisin! On mahtava aina oppia myös teistä lukijoista lisää. Mennään katsomaan, mitä uutta tällä kertaa meikäläisestä ja mun syksyistä paljastuikaan!
1. Syksyn lempihuulipuna? - Huulipunat on mun yksi ehdoton lemppariasia muutenkin joka päivä ja mulla on monia ihan lempparisävyjä. Näin syksyisin tulee kyllä ehdottomasti käytettyä nudeja, lilahtavia ja viininpunaisen sävyjä. Nyt uutena juttuna olen tykännyt NYXin Liquid Suede Cream huulipunista. 

2. Syksyn lempihiustyyli? - Paljon olen koittanut suoristella hiuksia ja laittaa pipon päähän(olen megalaiska laittamaan hiuksia aamuisin), mutta nutturat ja letit ovat olleet nyt suosiossa normaalia enemmän. 

3. Syksyn lempikynsilakka? - Eikä, mulla on ihan täydellinen kynsilakka tähän syksyyn, jota poikkeuksetta näkee mun kynsissä. H&Mllä on todella monipuolinen ja värikäs kynsilakkakokoelma myynnissä, mun oma lemppari on sävyssä Sedona.

4. Syksyn lempikynttilä? - Mä poltan paljolti vain tuikkukynttilöitä, niiiin pieniä ja söpöjä ♥ Myös valkoiset korkeat on lemppari tv-tasolla.  Tuoksukynttilöistä mulla alkaa yleensä valitettavasti särkemään pää kauheasti.

5. Syksyn lempivaate tai -asuste? - Musta bomber-jacket on ollut tämän syksyn ehdoton ykkönen! Myös mun mustat glittertennarit ovat olleet rakkautta ♥ Tosin yhtenä voisin vielä mainita mun Boohoosta tilaaman mustan käsilaukun.
6. Syksyn lempijuoma? - Kuuma kaakao kermavaahdolla, nams! ♥

7. Syksyn lempiruoka tai -välipala? - Itsetehdyt lihapullat, perunamuusi ja kylkeen ruskea kastike, sekä mummun tekemää puolukkahyytelöä. Kotiruoka on vaan niin hyvää ja ihanaa, kun sitä viitsii ja jaksaa tehdä. Välipalana olen paljolti popsinut Elovenan välipalapatukoita, makuna uuniomena-toffee.

8. Parasta syksyssä? - Syksyn värit ja äärettömän kaunis luonto ja kirpsakat syysaamut jolloin saa kauniin luonnollisen punan poskille. Rakastan myös sitä, kun saa huoletta pukea paljon vaatetta päälle ja lämmitellä villaisten, paksujen neuleiden alla.

9. Onko sulla jotain syksytraditioita? - Ainakin mä poltan tuhottomasti kynttilöitä, myös vaatekaapin suursiivous, joka on kyllä vielä tekemättä.. Oliskohan jotain muuta? Mä vaan alan ylipäätään fiilistelemään joulun tuloa jo tooodella aikaisin.. :-D

10. Kuka julkkis inspiroi sua eniten syksyllä? - En seuraa julkkiksia mitenkään erikoisesti. Monesti mun inspiraatiot löytyy Instagramista selailemalla, tai selailemalla Pinterestiä. Myös tietysti muiden blogeista tulee sitä inspistä haettua ja kaverit ovat todella hyviä inspiraation lähteitä. Eli mun inspiraatio tulee milloin mistäkin. 

Mikä olikaan sun lemppari syysjuoma tai mistä sä saat inspiraatiota syksyisin? Ihanaa perjantaita vielä kerran kaikille ♥

4 kommenttia

  1. Kirpsakat syysaamut on kyllä parhautta syksyssä!♡ :)

    http://emmiinae.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus ♥ Kynttilöiden ja tuikkujen polttelu on ihan parhautta pimenevissä illoissa :)

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.