Syksyn suosikit

Täällä taas, jälleen vähän pidemmän postaustauon jälkeen. Tänään mä aion jakaa teille mun tämän syksyn ehdottomat suosikit. Oli helpompaa koota tällä kertaa syksyn suosikit, kuin kuukauden suosikit. Mitään sen ihmeellisempiä uutuuksia ei ole joukkoon juolahtanut, mutta mun jokapäiväiset rakkaudet ovat paikkansa tässä ansainneet. Mennään tsekkaamaan!

1. Läppäri
 - Syksyn alkaessa mulla oli lievä paniikki siitä, että millä aion tehdä mun koulutehtävät ja yleensäkin olla koneella tekemässä juttuja. Onneksi mulla on ihana iskä, joka sponssas mulle hätävarakoneen, joka on osoittautunut juuri sopivaksi.. 

2. Kengät
 - Musta on alkautunut kuoriutumaan kenkäfriikki. Oon tilaillut useammasta paikasta kenkiä ja nämä Anna Fieldin ihanuudet löytyivät Zalandosta. Noi glitter-yksityiskohdat ovat aivan ihanat ja niin mukavat kengät jalassa.

3. Bomber-jacket
 - Mulla on tää valehtelematta joka päivä päällä, koska tää menee arjessa niin loistavasti. Tällä on pärjännyt ulkona todella hyvin myös nyt näillä viileillä keleillä. 

4. Beautyblender
 - Mähän joskus muinoin esittelin täällä feikkiversiota ja sehän oli ihan okei. Nyt mä päätin panostaa tähän aitoon oikeaan ja oon syvästi rakastunut tähän. Tää silottaa meikkivoiteet ja peiteaineet loistavasti kasvoille ja tulos on mielettömän tasainen. Eipä taida tää tyttö enää muihin tuotteisiin sortua.

5. Arctic aqua- kasvovoiteet
- Aamuin illoin kasvoille silloin... Ihan paras kasvovoidesarja tällä hetkellä mun iholle, joka kosteuttaa todella hyvin. Ei ole enää iho hilseillyt ja kuivunut.

Mitkä ovat teidän syksyn suosikkeja?

10 kommenttia

  1. Omia lemppareita on olleet uudet meikit, neulemekko sekä myöskin uusi laturi koneeseen, jolloin on päässyt käyttämään omaa kannettavaa huolettomammin :-D Noi kengät on tajuttoman coolit, noi glitter yksityiskohdat on vaan niin hienot!

    http://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Kuulostaa aivan mahtavilta suosikeilta :-) Nuo kengät ovat kyllä rakkautta ♥

      Poista
  2. Oi kivoja suosikkeja sulla! :) pitäisi kans hankkia tuo aito beauty blender kun itselläni on ollut aina vaan feikkejä käytössä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia! Tuo aito on kyllä niin paljon parempi.. :-D

      Poista
  3. Kokeilin just "feikki" beautyblenderiä ja haluisin kyl kokeilla kans tota aitoa, mutta se on niin kallis! Mutta ilmeisesti myös sen arvoinen :-D

    VastaaPoista
  4. Onko toi aito beautyblender ollut huomattavasti parempi ja hintansa veroinen verrattuna feikkeihin? :) Mäkin tosiaan omistan semmosen feikin ja se on myös ihan okei muttei tunnu tavallista meikkisieneä sen kummemmin paremmalta. :D Tää oli kiva postaus! Voisin toteuttaa itekkin tämmösen syksyn suosikit postauksen, kun kuukausittaiset suosikit ei tunnu oikein omalta. :)

    http://emmiinae.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollut! Mulla mureni feikki melko nopeasti ja tuo on pysynyt todella hyvänä ja meikkivoide levittyy todella tasaisesti :) Ehdottomasti syksyn suosikkeja kehiin!

      Poista
  5. Paksut bomberit on kyllä paras pelastus kylmiin syksy päiviin<3 Ihana takki! :)

    ♥ jeannays.blogspot.fi

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.