Essence - Huulimeikkejä

Käytiin yksi päivä Halpa-Hallissa, ostamassa ihan vaan yhdelle pikkupojalle lahjaa, mutta mä törmäsinkin meikkiosastolla näihin! Mä en edes tiennyt, että Suomesta löytyy Essencen ''halpis-meikkejä''. Ja voi että, tää tyttöhän riemastu huulimeikkien kohdalla aivan totaalisesti! Ja voin sanoa muutaman viikon käytön jälkeen, mä olen ihan mielettömän myyty näihin. Kaikkiin ostoksiin meni vain reilu 10 euroa..
 Huulipunista mulla on jäänyt tosi hyvä fiilis! Hintaansa nähden 2-3€/kpl, niin nää pysyy ihan mielettömän hyvin ja ovat kauniin sävyisiä. Olisin halunnut ehdottomasti ostaa myös tumman viininpunaisen, mutta niitä ei hyllyssä näkynyt testeriä enempää. Täytyy käydä katselemassa joku muu päivä ehdottomasti uudestaan. Näistä käytännöllisin on tuo nude, mikä sopii mihin vaan arkimeikkiin! Mä suosittelen. Muutkin on tosi ihanan sävyisiä kyllä <3
 Ennen en ole omistanut yhtään huultenrajauskynää ja nyt en varmaan ikinä poistu kotoa ilman rajattuja huulia. Oon vähän seonnut.. Kaikki näistä pysyy huulilla loistavasti ja sävyt on mitä parhaimpia! Täytyy ostaa vielä ihan kirkkaanpunainen, niin näillä pärjää pitkälle. Nää oli jotain about 1€/kpl. Joo.. ei taida kukaan mennä vararikkoon!
Oon rakastunut kaikkiin huultenrajauskyniin, ovat niin kauniin sävyisiä, mutta huulipunista 02 - Porcelain Doll on mun ehdoton lemppari! 

Onko teillä kokemusta muista Essencen meikeistä tai haluatteko ehdottomasti suositella mulle jotain muuta sävyä huulituotteista? ♥

6 kommenttia

  1. en suosittele terottamaan meikkikyniä perus terottimella, menee nopeesti pilalle ku se normiterotin terottaa liikaa sitä kynää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan on kuules meikkiterottimella teroitettu.. :-)

      Poista
  2. Nuo essencen huulimeikit on munkin mielestä tosi hyviä hintaan nähden! Tykkään paljon sun blogin ulkoasusta, ihanan selkee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa löytää kanssatoveri! Kiitos hei mielettömästi :)

      Poista
  3. Itse oon yrittänyt löytää noita, mutta tuntuu, ettei niitä oo missään. Haluaisin niin kokeilla, kun oon kuullut pelkkää hyvää noista huultenrajauskynistä.

    http://noorahoo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit! Kannattaa kattoa Halpa-hallista jos pääsee tai Tokmannilta! Ne on hyviä! :)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.