Kuukauden snäpit

Oikeesti oon jäänyt niin pahasti koukkuun Snapchattiin, ettei mun käytöllä oo enään mitään rajoja. Oon koukussa muiden laittamiin videoihin ja kuviin, mutta rakastan myös päivittää omaa mystoryani päivittäin ja usein vielä moneen otteeseen. Onko mulla kanssatovereita tässä asiassa? No mutta hei tässä 'muutamia' mun viime kuun snappeja.
 1. Jee kirjotusten aikaan kauhea kuume pukkas päälle, noi lukemat oli vaan alkulukemat. 2. Hemmottelua itelleni :) 3. Paras herkku ikinä, dippien kera!
 4.Pieni hyvä teko itseäni heikommille ♥ 5. Tilasin Ifolorilta kuvia, joista tuli ihan superkivoja! 6. Tampereella viettämässä vaarin synttäreitä ja ihan megahyvä täytekakku jälkiruokana...
 7, Hymyillään! 8.Meidän kuvat on kyllä niin loistavia aina, voitaisko ees joskus onnistua? Tuskin. 9. Ihanat isot pienet shoppailut Sokoksen 3+1 päiviltä!
 10. Oikeesti ulkona on ihanan syksyistä ja niin kauniit värit <3 11. Kaipaako mun selfiet enempää selittelyjä? 12. Luonto tarjoaa parasta antiaan, nyt saa taas talvella tehtyä vispipuuroa ihan ite!
 13. Mun päivät on oikeesti aika yksitoikkoisia ja tylsiä, aika samaa kaavaa noudatettu viime päivät.. 14. Minetin jäätelöt on niin hyviä ja mielenkiintoisen makuisia, niillä on muuten sunnuntaisin jätskibuffetti hintaan: 8,90€ 15. :--) happy me
 16. Kai kaikki teistäkin tietää sen tunteen, kun pääsee puhtaisiin lakanoihin nukkumaan? ♥ Parasta! 17. Tätä rakasta herraa on niin vaikea saada kuviin, mut tän kuvan se anto luvan julkaista jopa täälläkin :) 18. Tän viikon toistaiseksi paras aamupala: mustikkapunaherukkasmoothie ja mansikka-punaherukka puuroa. Maistui muuten ihan törkeen hyvälle lenkin jälkeen.
 19, Aamulenkki, raikkaassa pakkassäässä on muuten ihan parasta! 20. Oltiin vähän isin kaa ruokakaupassa ja se palkkas mut sen kuskiks! Se vaan haluu tarkkailla mun käyttäytymistä liikenteessä :D 21. En ees muista tän kuvan ottamisajankohtaa... Pitäskö rajottaa näiden selfieiden ottoa? :D
 22. Tykkään meidän eteisestä, entäs te? Tai kiinnostaisko asuntoesittely muistakin, kun mun huoneesta? 23. Ihanan Oskun kanssa taas lenkille, mutta tällä kertaa ei oltu kyllä metsässä, vaan kaupungin siimeksissä! 24. Sukuun syntyi pieni prinsessa, joten mennään siis katsomaan minkä ihanan nimen hän saa itselleen ♥
25. Viime viikonlopun ihanat ruokailut ja herkut ♥

4 kommenttia

  1. Snap on niiiiin hauska sovellus mun mielestä :D oon ihan koukussa siihen ja sit siellä on kiva, kun voi seurata tunnettuja henkilöitä ja nähä niiden arkeen vähän paremmin :)

    http://onrooftop.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Se just antaa 'todellisen' kuvan ihmisestä ja heidän arjestaan :-)

      Poista
  2. Haha toinen snäppiin koukussa oleva ilmoittautuu! Miunkin snäpeistä valtaosa on ruokakuvia :D

    http://iinavilhelmiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että löytyy kanssatovereita! :-) No hei ruoka on just hyvä kuvausaihe!

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.