KAIKKI MUN SOMET

Mulle tuli pyyntö, että jos esittelisin blogissa mun kaikki sosiaaliset mediat, missä mua voi tällä hetkellä seurata. No hei mä vastaan huutoon ja täältä tulisi nää mun somet. Mä käytän tällä hetkellä kohtuu aktiivisesti Instagramia, Snapchattia, Twitteria ja Facebookia.. Mutta mä en hyväksy Facebookissa kuin ne jotka oikeasti tiedän/tunnen, joten sitä en tule täällä blogin puolella jakamaan, vaikka mut löytääkin helposti sieltä :)

Instassa mulla on pari viikkoa päivitysväli, laskematta niitä päiviä, kun kuvausmateriaalia on kauheesti ja haluan jakaa niitä joka päivä! Koitan kuitenkin aktivoitua taas siellä :)
Mun Snapchatissa on joka päivä jotain! My storya on niin kiva täyttää! Kannattaa kuitenkin huomata, että sieltä voi löytää mitä vaan, joten menkää ehdottomasti seurailemaan mua sinne :)
Pääasiassa höpöttelen ihan sekalaisia juttuja, joten jos kiinnostaa niin sieltä löytyy :)
Meidän kymmenen bloggaajan yhteistyöllä on myös nyt Instagram, jota ehdottomasti suosittelen menemään seuraamaan! :) Löytyy ihan @projectblog! Koitetaan olla aktiivisia siellä :-) ps. viikon päästä sunnuntaina uutta postausta tulossa!

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.