TÄLTÄ NÄYTÄN KOTONA

DSC03176
DSC03167
Yleensä blogeissa halutaan näyttää mahdollisimman hyvältä ja usein ne kotipostaukset jätetään vähemmälle tai näin mä olen ainakin huomannut useissa blogeissa. Bloggaajat haluaa tuoda viimesteltyjä asuja ja kauniisti meikattuja kasvoja esiin, mikä on tietenkin hienoa! Mutta tänään mä päätin ottaa haasteen ja kaivaa kameran esille ja kuvasin ihan vaan mun kotiasua ja naamaa ja sitä miltä mä näytän joka päivä kotona.
DSC03164
DSC03162
No tältä mä sitten yleensä näytän kotona. Meikkaan vaan kulmat yleensä kotona, mutta tänään mä laitoin jopa vähän meikkivoidetta, mikä on totally fine. Kotona oon aina joko yövaatteissa, pieruverkkareissa tai kolitsipuvussa. Mä oon kyllä niin mukavuudenhaluinen, että ei tulisi mieleenkään olla farkut päällä kotona.. Nyt kuitenkin löytyi velourhousut ja huppari päältä. Kannattaa muuten oikeesti hakea Cubukselta kotiasuja, ne on niin kivoja.
DSC03190
Nyt mä aion haastaa teidät muut kanssabloggaajat tekemään '' Tältä näytän kotona'' -postauksen. Luonnollisuus ja oikeat kotiolot esiin vaan rohkeasti! Ei kenenkään pidä hävetä omaa luonnollista kotiasuaan eli verkkareita ja löllöpaitoja tai kasvojaan kotona! Kaikki on sellaisia kuin on eli todella kauniita ja komeita ♥

Ihanaa keskiviikkoa kaikille :-)

15 kommenttia

  1. Pitäisköhän mun ottaa tää haaste vastaan x) olis varmaan ihan hauska toteuttaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin pitäis! Ainakin jotain erilaista :D

      Poista
  2. Nää on kyllä kivoja postauksia! Mun kotiasu on suunnilleen samanlainen. Saatan kiskasta poikaystävän t-paidan tai hupparin päälle, koska se on sopivan iso mulle ja näin ollen sitten rento!♥ Haha siihen yhdistettynä vielä miesten xs lökärit niin mun kotilookki on valmis! Poikaystävä nauro, että näytän ihan räppäriltä kun niin löysät ja roikkuvat vaatteet päällä :D Siis kotona on mulla kyllä pakko olla rennot vaatteet, eli mitä väljemmät sen parempi!
    http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäät! Poikaystävän vaatteet on kyllä kivoja päällä ja en epäile räppäriefektiä :-D

      Poista
  3. Vähä hyvä postausidea! Pitää varmaan itse toteuttaa kans ;D

    Mutta lupasin kommenttia/arvostelua, so here we go! Ulkoasu on tosi jees, ainoastaan muuttaisin tekstin saman levyiseksi kuvien kanssa postauksissa. Myös toi kursorin blingbling häiritsee mua :D Niin ja noi kuvissa näkyvät Flickr:n leimat saa helposti pois, suosittelen!

    http://lihavapupu.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muutakun toteuttamaan! :) Kiitos kommentista ja joitain muutoksia onkin tulossa :) En tiennytkään, että ne saa pois! Pitääkin kattoa mistä ne saa poist :)

      Poista
  4. Hyvä postausidea, ja kiva kun teit tällasen postauksen!

    VastaaPoista
  5. Tiedän keltä bloggaajalta oot saanut tän idean, kannattasko hänet mainita tekstissä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tän postauksen on tainnut tehdä muutama muukin kuin vain yksi bloggaaja :-D Enkä todellakaan muista enää kenen blogista tuli vastaan, kun selailin :-D

      Poista
    2. Mutta vain yksi bloggaaja laittoi tämän liikkeelle :)

      Poista
    3. Eikö sama koskisi sitten kaikkien blogeissa olevia blogiystäväkirjoja ja miljoonia muita postausideoita? :D Ei mulla ole hajuakaan ketä tämän on aloittanut tai vastaavasti blogiystäväkirjaa? Joten en edelleenkään näe tässä ongelmaa :)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.