Mä oon Helsingissä

Moikka kaikille! Iski pieni blogihiljaisuus, vaikka ei todellakaan pitänyt.. No mä päädyin sitten nyt jo Helsinkiin etsimään ylioppilasmekkoa ja sellainen ehkä jo löytyikin! Mutta ei ole tuossa kuvassa oleva.. Mietin vielä yön yli ja käydään hakemassa huomenna varauksesta, jos mieli ei muutu tai keskustasta ei parempaa löydy, mitä epäilen suuresti. Onko jollain ideaa, mistä kannattaisi vielä mekkoa käydä katsomassa?
Tosiaan eilen tulin tänne, kun Erik lähti poikien kanssa laivareissulle ja mulla meinasi iskeä väkisin jo tylsyys kotona. No bongasin ilmaisen lipun vielä Haloo Helsingin areenakeikallekkin! Vitsi, mikä tuuri, vaikka eilen olikin melkoinen surkeiden tapahtumien päivä meidän perheelle ♥ Toi keikka oli ihan mieletön ja kyseisen bändin musiikki, kun on muutenkin lähellä sydäntä! Hieno päästä kokemaan tälläsiä jutskia :) Huomenna meen tosissaan keskustaan pyörimään jotain ostoksia.. Ehkä takki ja kengät löytyis täältä? Toivotaan parasta!

Mitä teille kuuluu viikonlopun jäljiltä? :)

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.