IHANA HUULIPUNA


Moikkaheippamoihei kaikille teille ♥ Tänään ajattelin tulla hehkuttamaan mun uutta maailman parasta löytöä Sokoksen 3+1 päiviltä ja ehkäpä tuo otsikkokin antaa jo hieman osviittaa, että mistä saattaisi olla kyse.. Ainiin voisinhan mä myös kertoa teille, että tämän tytön lukiotaival tulee nyt päätökseen, koska on varmaa, että musta tulee ylioppilas eli englanti meni läpi ja reilusti! Oon ollut aika fiiliksissä viime päivät..
 Kaikkien hehkuttama misellivesi, joka ei nyt eilen ihan vielä vakuuttanut mua. Vaatii varmaan pidempää käyttöä, mutta ei kyllä riitä mun meikin puhdistukseen kokonaan. Esimerkiksi ripsarin poistoon meni lähemmän kymmenen vanulappua, noh mutta jatketaan testaamista. Onko teillä jotain ihme kikkoja tän kanssa? Hintaa tällä oli 6,50€
 Tää on Lumenen Wild Rose sarjan huulipuna. Tästäkin oli muutaman egen alennus, oisko hinta ollut 8,50€ paikkeilla. Ihastuin yksinkertaisesti tälläisen söpön vaaleanpunaiseen, mutta kuitenkin hieman marjaiseen väriin. Tää on niin sellanen tyttömäinen ja karkkisen söpö. Mulla on sävynä tästä Horsmien meri ♥ Oon vaan jatkumatta lisännyt tätä huulille, vaikka tää pysyykin tosi hyvin huulilla. Mä suosittelen! 

Kivaa lauantaipäivää kaikille!

12 kommenttia

  1. Tosi nätin värinen huulipuna ja sopii sulle hyvin! :) Lumenen punat on kyllä parhaita :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♥ niin on ihania huulipunia Lumenella!

      Poista
  2. heii apua mistä oot saanu ton ett tippuu tota "kimallusta" kun liikuttaa hiirtä? pakko saada omaankin blogiin:3

    http://jonnaingelise.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua kuules :D Taisin laittaa hmtl koodiin... Katos jos tästä olis apua :) http://nopso.blogspot.fi/2012/10/kursorin-muuttaminen.html

      Poista
  3. Onnea ylioppilaaksi pääsemisestä ja huulipuna on kivan väristä! :)

    VastaaPoista
  4. Mulla on samaa punaa, mutta eri sävyssä ja oon itekkin tykännyt paljon, ja se tosiaan pysyy huulilla!:) Ja onnea ylioppineelle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eevi! Tuo on kyllä ihana huulipuna ♥

      Poista
  5. Sokkarin 3+1 päivät on kyllä parhautta ! Mäkin just ostin ton micellar waterin :-D

    Juuri julkaistu ostospostaus!
    Lifestyle / Muoti / Kuopio
    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän ne on! Oon muutenkin niin kauhee tarjoushaukka :D Mitäpä sitä kallimmalla ostamaan :)

      Poista
  6. Heippa. Oletkos kokeillut Foreverin sonya sarjan meikkejä? Ne vasta ihania onkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! En oo ikinä kokeillut, pitääkin googletella niistä :) kiitos vinkistä!

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.