Kaappien tyhjennystä

Moikka! Halusin taas tulla ihan spontaanisti kirjoittelemaan jotain, seuraavana julkaisen varmaan kysymyspostauksen ekan osan. Onneksi mulla on kivasti luonnoksia tuolla odottelemassa, joten ei tuu pitkiä hiljaisuuksia blogissa. Oon ollut taas ihan poikki viikonlopun yövuorojen jälkeen ja unirytmi on kyllä taas ihan hakusessa, eikä iltojen aikainen hämärtyminen auta mua ollenkaan korjaamaan tätä rytmiä. Useimmiten käy niin, että nukun helposti lähes kahteentoista ja neljältä mä olen jo päikkäreillä, heh! Sitten sitä valvotaan taas sinne kolmeen tai neljään asti aamuyöllä.. 
Muuttoon on aikalailla kuukausi ja oon kauhuissani, että mihin mä joudun vielä mun tavaroiden kanssa. En ymmärrä miten vajaan kahdenkymmenen vuoden aikana tavaraa on kertynyt ihan älyttömiä määriä. Oon nyt yrittänyt siivota iskällä sekä äidillä kaappeja ja hyllyköitä tyhjäksi. Ei siinä mitään, kyllä ne tyhjenee, mutta tulevan kämpän neliöt ei tuu riittämään mun tavaroille :D Tänään kävin mm. läpi mun vaatekaapin ja niitä löytyy mm. Porin vaihtoringistä, jos joku on kiinnostunut menemään tsekkailemaan, ei ne mitään kauheen häävejä kuitenkaan ole.. :D 
Muuten mulle kuuluu tosi hyvää ja oon innoissani tulevasta, tapahtuu paljon kivoja asioita! Ja eiköhän tää väsymyskin tästä siirry kohta pois.. Mitä teille kuuluu?

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.