Lapsuuden ystäväkirja

1. PERHEESEEN KUULUU? 
- Mun perhe on nykyään melko laaja. No kohta asutaan Erikin kanssa kahdestaan meidän pikkuperheenä, mutta äiti, isä, pikkuveli, äidin miesystävä, isän naisystävä, pari sisarpuolta ja tietty rakas koiramme Osku ♥

2. HARRASTUKSET? 
- Tää bloggaaminen tietenkin ja randomisti käyn salilla tai lenkillä. 

3. RAKASTAN... 
- Rakastan mun perhettä, elämää ylipäätään, suklaata, mun ystäviä, jääkiekkoa, ruokaa ja paljon. Heh ja vaikkapa mitä muuta!

4. INHOAN... 
- Mitäköhän mä inhoaisin.. no inhoan, kun mua kutitetaan ja ötököitä mä inhoon ihan superpaljon. 

5. PARAS LUKEMANI KIRJA? 
- Joo mä en ensinnäkään lue kirjoja.. En todellakaan tiedä, mitä olen lukenut viimeksi, joten vaikea vastata. 
6. HALUAISIN ISONA OLLA... 
- Sairaanhoitaja ammatiltani ja hyvä vaimo, sekä hyvä äiti mun mahdollisille lapsille joskus tulevaisuudessa. 

7. PARAS TV-SARJA? 
- Ei ole vain yhtä parasta, tykkään todella monista tv-sarjoista. Uusi päivä, Salkkarit, Mustat lesket ja Syke. Kahta jälkimmäistä odotan jo uusineen kausineen alkavaksi! Ulkomaalaisista Gossip Girl, Pretty little liars, O.C.. 

8. LEMPIRUOKANI? 
- Hmm.. tykkään niin monesta, enkä ole niin yhtään nirso ruuan suhteen. Perunamuusi ja lihapullat on ihan perusruokana lemppari, kanasalaatti tai uunikala.

9. HAAVEILIJA VAI REALISTI? 
- Haaveilen ja paljon, mutta nopeasti tajuan niiden todellisuuden ja tipun pilvilinnoista alas, joten vähän enemmän realisti!

10. TOIVOISIN, ETTÄ...  
- Tämä vuosi olisi hyvä meille kaikille ja maapallolle. Ja, että pääsisin aloittamaan opiskelut syksyllä uudessa koulussa :)

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.