Testissä: ''Beautyblender''

Oon kuullut pelkkää hyvää oikeasta ja aidosta Beautyblenderistä, mutta itse en ole ikinä saanut hankittua sitä, sen hieman korkean hinnan vuoksi. Toki monen hehkutuksen vuoksi uskon sen olevan hintansa arvoinen ja nyt taidan ostaa sen vertaillakseni sitä tähän halpisversioon. Nyt kuitenkin aleshoppailuissa löysin tämän ns. halpisversion siitä. Tämä kyseinen versio on We Care Iconin tuote. Löytyy tarkemmalla nimellä ''Expert face blending sponge'', ei ees yhtään vaikea tai monimutkainen nimi :D Tätä saa ainakin Sokoksilta ja oli nyt tarjouksella viime viikolla? 2,50€ (6,90)
Mä tykästyin tähän tuotteeseen kovasti. Levittää meikkivoiteen ja peitevoiteet oikein nätisti iholle ja ei jää epämääräisiä läikkiä, kuten sormilla tai ebay-siveltimellä levitettäessä. Tätä voi käyttää kuivana tai sitten kastella ja puristaa ylimääräiset vedet pois, jolloin sieni turpoaa. Mun mielestä tästä tulee oikein kaunis ja tasainen lopputulos iholle. Iso plussa tässä nimenomaan on, että saa tosi ohuen kerroksen kasvoille ja suurimmat punaisuudet poistettua. Mä tykkään!
Nyt kuitenkin kaipaan teidän apua! Ootteko koittaneet sitä aitoa ja oikeaa vai meettekö halpisversioilla? Mikä on paras ja miksi? Kertokaa kokemuksia meikkisienistä ehdottomasti ♥

7 kommenttia

  1. Oon ostanu Sokokselta just ton merkin tuotteita ja oon kyllä tykänny! Oon kans harkinnu beautyblenderiä, joten ehkä tää pitää käydä hakemassa..:D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä pääosin hyviä tuotteita! Kannattaa ainakin koittaa :)

      Poista
  2. Mulla on ollu aito beautyblender jo reippaasti yli vuoden ajan ja oon kyllä tykänny. Ehdottomasti hintansa arvoinen! :)

    VastaaPoista
  3. Mä oon jotenkin aina tykännyt levittää kaikki meikit sormin ja oon vähän ennakkoluulonen, että saako tolla muka oikeasti jotenkin parempaa jälkeä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin levitin aina ennen sormin, mutta tällä saa kyllä ainakin ohuen, mutta peittävän kerroksen kasvoille! Makuasia kuitenkin :D

      Poista
  4. Tällee vähä myöhässä kommentoin, mut joululahjaks sain ton beautyblenderin ja on ollu kyl tosi hyvä! :) Vaikee silti verrata tollaseen "halppikseen", koska en oo sellasta testaillu..

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.