Q&A part one

Noniin, vihdoin päästään kysymyspostauksen vastausten pariin ja näitä tulee yhteensä kaksi tai kolme postausta ja seuraava versio tuleekin olemaan videolla, kun saan kameran lainaan kaverilta. Yritän kuvata myös jotain muuta kivaa varastoon jo valmiiksi tänne. Mennään katsomaan, mihin kysymyksiin vastasin tällä kertaa. 

BLOGI:
Kuinka kauan olet blogannut? - Tää kyseinen blogi on ollut pystyssä reilu kaksi vuotta, mutta mulla oli jo muutama blogi ennen tätä. Hmm ehkä neljä tai viisi vuotta yhteensä? Muut blogit on kyllä piilotettuja, mutta säilön niitä nolouksia itselläni muistoina. 

Lempipostauksesi blogisi ajalta? - Hmm, tykkäsin tosi paljon kaikista mun loppuvuoden 2015 postauksista. Kuitenkin kamalan vaikea valinta... Sanotaan että ''Mitä olen oppinut bloggaajana'' 

Kenen blogeja suosittelisit luettavaksi? - Luen ihan mielettömästi blogeja, jotka ovat oikeasti hyviä. Luen ihan näitä suurempia, kuten Uino, Annika O  ja Saijis, koska nää tytöt on kyllä ihan ansainneet suosionsa. Luen tosi paljon myös vähän pienempiä ja keskikokoisia ja isoja blogeja, kuten Sonja Tuulia K, STAY FRESH, Jenny Hyvönen, JATTAPAULIINA yms. Oikeesti mun lukulista on mielettömän laaja :D Kuitenkin luen aina myös meidän blogitiimin eli Project Blogin ihanien tytyjen postaukset, koska tytöt osaa todellakin blogata ♥

Blogin ns. tavoitteet? - Kehittyä bloggaamisen jokaisella tasolla, kuten kuvien ottamisessa ja niiden muokkaamisessa, ymmärtää koodamista, luoda monipuolisia postauksia. Kyllä mä toivoisin mun blogin vähän kasvavan, mutta se on äärettömän vaikeaa ja kovan työn takana nykyään, mutta oon valmis haasteisiin.

Mikä sai sinut aloittamaan blogaamisen? - Aloitin bloggaamisen, koska tykkään valokuvata ja kirjoittaa ja muutenkin viettää aikaa tietokoneen parissa. Mulle tää on rakas harrastus, joten mitään varsinaista syytä bloggaamisen aloittamiseen ei ole. Minkä takia ihmiset nyt alottaa tekemään ylipäätään mitään? :D

Parhainta ja ärsyttävintä blogaamisessa? - Parhainta on ehdottomasti postausten julkaiseminen, kun kaikki työ on tehty, mutta myös teidän ihanat kommentit! Ärsyttävintä kuvien valinta ja nimenomaan koodaaminen.

Mistä saat inspiraation postauksiin? - Monesti mä ihan vaan ideoin vihkoon ajatuksia, joskus postausideat tulee ihan puskista päähän. Mä kuitenkin myös saan inspiraatiota muiden blogeista ja erinäisistä kuvapalveluista, kuten Pinterestistä. Myös välillä uutiset kuohauttavat, joten silloin on pakko päästä purkamaan mieltä bloginkin puolelle. Myös mun ihan normaali arkielämä, ystävät, perhe ja poikaystävä antavat ideoita ja inspiraatiota.

Millaisia blogeja tykkäät lukea? - Monipuolisia lifestyleblogeja, joissa on ihan kaikenlaista ostoksista, syviin ajatuksiin ja päivänasuihin..

Missä bloggaamisen osa-alueessa koet olevasi vahvimmillasi (siis esim. kuvien muokkaaminen, ulkoasun koodaaminen, tekstin tuottaminen jne.)? - Ehdottamasti tekstin tuottamisessa ja kuvien muokkaamisessa. Haluan kehittyä kuitenkin molemmissa, mutta myös kuvien otossa erityisesti.

MUOTI & KAUNEUS:
Mikä tai mitkä ovat lempivaatekauppojasi? - Ei mulla oo vaan yhtä, koska ostan vaatteet millon mistäkin. Kuitenkin ihan perus Gina Tricot, H&M ja Bikbok.

Mitkä on sun lempparikengät? - Mun mustat H&M- nilkkurit. On ne joskus täällä bloginkin puolella varmasti näkyneet.

Minkälainen on meikkirutiinisi? - Ekaksi puhdistetaan ja kosteutetaan kasvot, sitten peiteväri silmänalusille ja nenän pieleen, jonka jälkeen meikkivoiteet, puuteri, varjostukset (jos jaksaa) ja aurinkopuuterit. Sitten vuorossa ovat perus luomivärit, rajaukset ja ripsari. Lopuksi vasta kulmien laitto ja huulien laitto fiiliksen mukaan. Arkimeikkitutoriaalia kehiin?

Minkälainen on sun lemppari asukokonaisuus? - Sanotaan, että ihan joku basic, kuten mustat nousut, kivat kengät, neuletakki ja toppi. Asut on mun mielestä niin fiiliksen mukaan meneviä!

Kuljetko kaupungilla aina pelkästään meikattuna? - Haha, mikä määritellään kaupungiksi? Oon keskustassa töissä ja emmä ikinä oo töissä kyllä ihan tällättynä. Mutta joo voin ihan hyvin kulkea ilman meikkiä, koska lähin ruokakauppakin on Sokoksen yhteydessä! Jos nään jotain kaveria tai meen shoppailemaan niin kyllä mä yleensä vähän edes meikkaan. 

Kerro kolme asiaa, jotka muuttaisit itsessäsi? - En tiiä haetaanko tässä ulkoisia vai sisäisiä piirteitä. Ulkoisista ehkä haluaisin että mun jalat ois pienemmät, koska mun luut on kohtuu isot niin jalat esim. pohkeet on normaalia isommat, sitten nyt ehkä hiusten väriä just nyt, mutta emmä muuta missään nimessä. Joskus voisin olla vähän sosiaalisempi ja saada enemmän aikaan! 
Vielä ehtii kysyä, jos on kysyttävää ♥

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.