Kesäkuun suosikit

 1. Mun aurinkolasit - Oon aina maastoutunut aurinkolasien taakse ja nyt oon jostain syystä käyttänyt näitä Ebaysta ostettuja laseja todella tiuhaan tahtiin. Ovat kestäneet yllättävän hyvin käyttöä, joten taitaa lähteä vielä myöhemmin lisää tilaukseen. Aurinkolasit täydentävät myös asukokonaisuuksia kivasti, sekä tuovat kehykset kasvoille. Mä vaan tykkään! Plussana myös, että näinä tuulisina päivinä ovat suojelleet mun ripsienpidennyksiä ahkerasti.
 2. We care Iconin kynsilakat - Sävy True Hot Pink on päässyt valloittamaan mun käsien kynnet. Aivan ihana kesäinen sävy ja pysyvyys on myös ihan ok hintaan nähden. Sävy True Zimbabwe taas on mun varpaidenkynsien kaunistaja. Aivan ihania kesäisiä värejä nämä ♥
 3. Elizabeth Ardenin Green tea -tuoksu - Aivan ihana vihreä tee tuoksuu tässä nimensä mukaisesti! Kevyt ja helppo tuoksu tilanteeseen kuin tilanteeseen. Oon niin kiitollinen, että saan aina uusia tuoksuja kokeiluun ♥ Tuoksutelkaa ehdottomasti tätä, jos tulee jossain vastaan ja olette yhtään vihreän teen ystäviä. 
 4. Pallerokorvikset - Ostin nämä Ginan aleista ja nää on kivan erilaiset! Mulla ei siis ole ikinä ollut tällaisia koruja, joten erikoisuutensa vuoksi nämä varmaan ovatkin mun lempparit nyt. Tulee ihana uusi ulkonäkö myös korville. 
5. Passinkuoret - Mä vaan tarvitsin tällaiset ja tämä nousi kyllä suosikiksi sekä materiaalin, että tämän ihanan kuosin myötä ♥ Ei yhtään turha ostos ainakaan mun mielestä :)

Millaisia kesäkuun suosikkeja teillä oli? :)

4 kommenttia

  1. Haha, sulla on täsmälleen samat kynsilakat suosikkeina kuin mullakin :D Nuo passinkuoret on tosi kivat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Noi on kyllä superihanat kynsilakat ♥ Kiitos paljon!! :)

      Poista
  2. Nuo passinkuoret on niin kivat! :) Voisin itsekki ostaa jonkun kivan passilleni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos Niina! Kannattaa, jos vain löytää mieluiset :)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.