Baby Lips Electro

Baby Lips on saanut Suomeen lisää tuotteita ja tällä kertaa vuorossa on Electro-sarja! Itse törmäsin ihan vahingossa kauppareissulla näihin, enkä todellakaan tiennyt näiden saapuneen tänne. Tykkäsin ihan kamalasti Dr.Rescue rasvoista, mutta näistä ilmeisemmin tulee väriä paljon paremmin. Mä ostin vaan yhden sävyssä Pink Shock, mutta väri vakuutti mut ja ajattelin hakea myös Strike a Rose ja Oh Orangen. Tää on aika samantyyppistä kamaa, kun ne ensimmäiset, ei niin kosteuttavia, mutta väriä tuovia, joten kyllä nämäkin käyttöön pääsee. Hintaa näillä on samat 3,90€ mitä ennenkin :) 

Onko teillä näitä uutuuksia jo? Joko ootte testanneet noita muita sävyjä?

6 kommenttia

  1. Vau, näyttää upealle värille! :) Itsellä ollut ostoslistalla kokeiluun Baby Lipsit, mutta ainakaan vielä en ole löytänyt mieleistä koekappaletta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli ihana tumma pinkki ♥ Strike a rose on varmaan vaaleampi pinkki! Mulla on muutamia Baby Lipsejä ja tää pääsi melkein lemppariks :)

      Poista
  2. En oo kyllä noita aiemmin kokeillu, en muutenkaan tohon Baby Lipsiin lämmennyt! Jos tämä oli sitten parempi! Ihania kuvia Emmi!

    Kivaa alkavaa viikkoa <3
    http://emmppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nää onkin just kai tullu Suomeen! Jotkut on kyllä huonoja myönnän itsekin! Mulla on muutama lemppari kuitenkin :) Kiitos paljon Emilia ja samoin kivaa viikkoa ♥

      Poista
  3. Mulla on blueberry bomb.
    Tsekkaappa mun blogi osoitteesta: http://kirsikkamix.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.