Trenssitakki Vilasta

Oon pitänyt kirjoitustaukoa pari päivää ihan tietoisesti, mutta en ole mihinkään täältä blogimaailmasta siltikään kadonnut. Kuitenkin olen taas tänään täällä teille kirjottelemassa ja ajattelin nyt vihdoin esitellä mun uuden takin, vaikka se tuli jo yli viikko sitten. Oon ollut vähän laiska kuvailemaan, mutta nyt sain ton toisen puoliskon avuksi niin homma helpottui! Tilattiin tää Hullujen Päivien ekana päivänä ja hintaa tälle tuli 19,90+postikulut, joten ei edes ollut pahanhintainen. Mulla on aikaisemmin ollut myös Vilan trenssi, joka hajosi käytössä, joten oli jo aikakin ostaa uusi. No tälläinen beige ihana yksilö nahkaisilla yksityiskohdilla lähti sitten tilaukseen ♥ Harmi vaan kun ulkona on niin kylmä ettei voi vielä oikein päällä pitää ja kuvat ei kyllä tee ikinä oikeutta takeille!

Mitä tykkäätte? :-)

2 kommenttia

  1. Onpas ihanan näköinen takki! Tulisipa tosiaan pian lämpimämmät ilmat, niin pääsisi moinen tapaus käyttöön :)

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.