Pääsiäinen

Nyt on pieni kevätbreikki koulusta pidetty ja pääsiäinen alkaa olemaan jo loppupuolella. Perjantaina olin näkemässä mun parhaita tyttöjä pitkästä aikaa ja käytiin samalla vähän viihteellä. Lauantaina taas meillä oli kotona juhlat ja sunnuntaina me sitten vaan nukuttiin. Tänään olin Erikin kanssa ja aloiteltiin perheen kanssa muuttoa ja vietiin ensimmäiset laatikot uuteen kotiin ja viikonloppuna sitten muutetaan jo kokonaan! Meillä on tosi kiva pitkä viikonloppu takana ja meillä on ollut suoraan sanottuna aivan hemmetin hyvää ruokaa ja oon ruokaähkyssä. Mua harmittaa ettei kameraan oikein tallentunut mitään, mutta onneksi on edes nämä vähäiset :-)

Tsemppiä kaikille arkeen paluuseen ♥

5 kommenttia

  1. Ihania kuvia♥ Tsemppiä sulle arkeen ja muuttoon! Pian se alkaa meilläkin, odotan jo innolla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Jenny ♥ Tsemppiä sinnekin muuttoon ja arkeen :)

      Poista
  2. Vooi eii, kaveri huomas et ollaa muuttaas tein vanhaan kämppään :DD!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaa oikeesti mikä yhteensattuma, mist hän sen huomas :D se on niin kiiva paikka asua ja tulee sitä niin ikävä :D ootan innolla miten sisustatte sen! Ja terassi on ihan paras nyt ku rakennettiin se kesällä uusiks :)

      Poista
    2. Sulla oli tääl jotai kuvii siit vissiiki, miten voi käydä tällänen yhteensattuma :'D Mäkin odotan innolla sen asunnon sisustamista, tosi kaunis asunto! Vähän ehkä tehään siitä viel oman näkösempää sit ku budjetti sallii :)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.