Pohdintaa hiuksista

Kevät on saapunut ainakin tänne Porin seudulle ja ulkona on aivan ihana sää. Kuitenkin kuulee keskustelua myös kaveripiireissä hiustyyleistä ja väreistä. Monet ovat varmasti alkaneet jo miettiä omien hiuksien päivittämistä kesäkuntoon. Täytyyhän hei hiuksetkin olla kesäkunnossa :) Mä oon myös alkanut miettimään pientä päivitystä mun hiuspehkolle ja ajattelin jakaa muutamia ideoita teidän kanssa. Haluaisin kauniin, mutta pirteän hiustyylin eikä mitään pastellisävyjä tai harmaata mulle kiitos, vaikka joillekin ne sopii mainiosti. 
 1. Tässä olisi aivan ihana punaiseen taittava ruskea, johon on piilotettu joukkoon hieman vaaleeta! Tää on aivan ihanan pirteä mun mielestä ja uskoisin tämän sopivan itselleni hyvin. Myös mun hiukset olisi suhteellisen helppo värjätä tuohon sävyyn, mutta punainen ei tahdo pysyä oikein mun hiuksissa.  2. Tää olisi ehkä vähän enemmän rokahtava, mutta en oo ikinä kokeillut tällaista niin voisi olla aika hauskaa ja erilaista. Jotenkin tää miellyttää omaa silmää aivan kauheasti. 3. Tää väri on tosi lähellä mun omaa luonnollista väriä niin ei tarvitsisi ehkä värjätä niin usein. Mulla on ollut tämä väri ehkäpä neljä vuotta sitten hetkellisesti :D No taisi se olla vähän tummempi. 
4. Tää on niin hieno etten kestä, mutta sopiikohan mulle tällainen? :) Tässä on voimakkaat värit ja epäilen ettei olisi helppo pitää kunnossa väriä. 5. Tälläset mulla on ollut ja tykkäsin aikoinaan kovasti. 6. Hyvin samantapainen kuin kolmonen ja tää ois tosi luonnollinen ja sopis kesäksi niin hyvin. Mutta pelkään aina, että vaaleat näyttää kamalalta ja eikä ne sovi mulle yhtään...

Oma lemppari on näistä varmaankin ykkönen ja toisena tulee sitten tuo viitonen! Mutta ääh kuitenkin tykkään myös ombre-tyylisistä.. En mä tiedä :D

Mikä hiustyyli näistä oli teidän lemppari? Oisko teillä ideoita, mikä saattais sopia mulle itselleni? ♥

kuvat pinterestista

6 kommenttia

  1. Kiitos hurjasti mielipiteestä ja onhan sekin aika ihana ♥

    VastaaPoista
  2. Mun lemppareihin näistä tuli ehottomasti tuo ykkönen. :-) mut kaikkihan nuo on omalla tavallaan tosi kivoja!

    http://essiikaroliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Tuo ensimmäinen on kyllä niin ihana :)

      Poista
  3. Kiva postaus, ai vitsit miten ihania hiusvärejä!

    T. Tanja - http://pinksunsparkle.blogspot.fi

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.