Maaliskuun suosikit

Tänään ihanana huhtikuun ja aprillipäivänä ensimmäisenä luvassa ois jo tuttuun tyyliin viime kuun eli maaliskuun suosikkituotteet. Mulla on tällä kertaa vain muutama juttu näytettävänä, koska lempparit ei ole juurikaan muuttunut ja monet jutut on jo pakattu muuttoa varten niin en jaksa enää niitä laatikoiden ja jätesäkkien pohjalta kaivaa. Eli ideana lyhyesti esitellä muutamia suosikkituotteita ja tässä niitä nyt sitten tuleeee!
1. Garnierin Soothing Toner kasvovesi ♥ ostin tän kokeilumielessä reilu kuukausi sitten, hinta oli jotain muutaman euron. Mun mielestä tää on erittäin hyvä sivellä aamulla kasvoihin ennen meikkiä ja illalla poistaa naamalta viimeisetkin meikin jämät ja kosteuttaa sopivasti. Tuoksu ei ole voimakas ja iholle jää miellyttävä tunne, eikä sellainen paksu ja rasvainen. Mutta mun mielestä tähän sarjaan kuuluva puhdistusmaito on aivan kamalaa. 
2. Dermosilin kynsilakat ♥ Ihanan helppoja kynsilakkoja, jotka antaa kauniin säväyksen kahdella kerroksella. Kuivuu suhteellisen nopeasti ja sivellin levittää kynsilakan tasaisesti kynnelle. Mun mielestä näissä on tosi kauniit ja klassiset värit.
3. Gina Tricotin Molly highwaist ♥ Nää on aivan ihanat jalassa ja voisin käyttää näitä joka päivä, mun mielestä ihan vastaavat kuin Dr.Denimit. Hintaa 30e ja istuu ainakin itselleni tosi hyvin!



4. Sanni ja 2080-luvulla ♥ Tää soi joka kanavalla, osaan tän ulkoa ja enkä oo vieläkään kyllästynyt! Ihana biisi!

Tässä mun vähäiset suosikit tällä kertaa, mitäs te piditte? Onko samoja suosikkeja? :)

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.