Muuten vaan löpinää

Heippatirallaa ja kivaa maanantaita kaikille ♥ Ajattelin tulla kertomaan mun kuulumisia ja tästä tulee kyllä ihan sekamelskapostaus. Mulle kuuluu hyvää, pari viikkoa vielä koulua ja sitten ois loma ja enkun ylppäreihin lukemista ja toivottavasti kesätyön tekoa. Viime viikolla ostin salikortin ja ai että on ollut mukavaa kiduttaa itseään kunnolla ja ylimääräset saa rajua kyytiä! Mutta ajattelin tehdä liikunta-aiheisen postauksen lähiaikoina, joten jätetään loput sinne ;) 
 Mulla on yhä kesätyön ettiminen hakusessa, joten nämä sivut tulee tsekattua moneen kertaan viikossa. Oon lähettänyt lähemmäs 30 hakemusta ja siltikään työpaikkaa ei ole toistaiseksi ilmaantunut. Miten ihmeessä te ootte saaneet työpaikkanne? On ärsyttävää, että moneen kesätyöhönkin vaaditaan työkokemusta, mutta nuorena ei sitä hirveästi ole. Miten ikinä voi päästä mihinkään, jos mihinkään ei edes oteta?
 Ihana napapaita-huppari kirppikseltä, joka ei nyt näy kokonaan mutta anyway vaan 1e ja aivan ihana ♥ Joo olin taas kirppiksellä ja menen varmaan tälläkin viikolla :D Hiuksetkin vähän lyhyemmät ja terveemmän näköiset. 
Mun vihko, minkä löysin kaapista tyhjänä ja oon sinne kirjoitellut blogijuttuja ja reseptejä ja liikuntajuttuja! Tää on kätevää kirjoitella niitä tänne ylös ♥

Mitä teille kuuluu? Olisi kiva kuulla :)

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.