AJATUKSIA..

BLOGGAAMISESTA.. Tällä hetkellä mun on helppo blogata ja ideoita olisi paljon, kuitenkaan en taas halua postata liian usein. Liiallisella postaamisella koen aiheuttavani sen, etten minä itse, ettekä varsinkaan te pysy enää kärryillä. Joskus mun blogissa on muutaman päivän hiljaisuuksia, mutta ne johtuu lähinnä muutaman päivän työputkista, jolloin ei vaan jaksa enää blogata. Monesti juuri työajat vaikuttavat paljolti päivieni sisältöön ja siihen, miten jaksan blogata. Esimerkiksi viikonloppuisin saatan olla yövuorossa ja iltavuorossa peräkkäisinä päivinä, jolloin haluan vain olla sen välisen ajan. Bloggaamisesta on tullut myös ihan järjettömän suosittua ja laadukkaita blogeja on monessa eri kategorioissa, joten kilpailu on kovaa. Voin myöntää, että itsekin olen kokenut paineita siitä, että miten pystyn erottumaan blogien joukosta ja miten voin olla koko ajan parempi ja parempi. Olen kuitenkin todennut, että on turha yrittää olla jotain muuta kuin oma itsensä. Omana itsenäni voin antaa kaikista eniten omalle blogilleni ja tehdä tästä jutusta juuri omanlaiseni.
OMA ELÄMÄ.. Koen olevani sellaisessa välivaiheessa nyt menossa. Kuitenkin mulla on suunnitelmia, mutta nyt on sellainen ''mitä sitä tällä hetkellä tekisi.'' Onneksi tätä kuukautta vauhdittaa oma muutto, jota tehdään pikkuhiljaa eteenpäin laatikko laatikolta. Mun mielestä on todella jännittävää mutta kivaa, että pääsee rakentamaan omaa elämää ja omaa kotia yhdessä tärkeimmän ihmisen kanssa. Onneksi mun muuten hiljaista elämää vauhdittaa työt ja niistä pitää olla todella kiitollinen ja onnellinen. Eli töitä on kivasti tarjolla ja pääsykokeet lähestyvät kevättä kohti kun mennään melkoista vauhtia. Oon myös löytänyt itseni takaisin salille ja päässyt treenaamaan kunnolla. On mennyt ainakin treeni perille, koska joka paikkaan kolottaa niin kamalasti treenin jälkeisenä aamuna. Treenit on kyllä piristänyt mieltä ja saanut muhun mielettömästi lisää virtaa.

6 kommenttia

  1. Tälläset pohdintapostaukset on kivoja, joten tykkäsin tästä! Eka kuva oli myös jotenkin kiva :)

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä nopea postaustahti on vaan kiva juttu x)!!

    www.onrooftop.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla myös teidän mielipiteitä! :) Yritetään olla sopivasti aktiivisia!!

      Poista
  3. Tsemppiä tuohon elämänvaiheeseen! Ja se on totta, että työt eivät ole itsestäänselvyys joten niitä pitää osata arvostaa :) Itsekin olen vähän tämmöisessä "välimaastossa" nyt välivuonna, mutta aion hakea tänä keväänä Espanjan yliopistoon. Pelottaa tosi paljon, mutta pakko yrittää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Monet pitää asioita liian itsestäänselvyytenä, vaikka niiden eteen tehdään kauhean paljon vaivaa. Toisaalta pelko on hyvä, jotta pystytään voittamaan niitä. Tsemppiä sinulle paljon myös Rosa ♥

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.