Kirpsakka vadelmasmoothie

Moikka teille kaikille näin pitkästä aikaan reseptin muodossa. Tänään mä aion jakaa teille mun yhden vakiosmoothiereseptin. Tällä lähtee kyllä päivä kivasti käyntiin ja saa sopivasti vitamiineja ja hyviä raaka-aineita kehoonsa. Nyt haastan kaikki kokeilemaan jotain uutta smoothiereseptiä seuraavan viikon aikana, jos vaikka löytyisi uusia lemppareita!
 Tähän smoothieen tarvitset: (n. 0,35-0.4dl)

- 1 kiivi
- Puolikas banaani
- Reilu kourallinen vadelmia, joko tuoreita tai jäisiä kuten itsellä
- Puolikas purkki maitorahkaa
- Oman maun mukaan sokeritonta mansikka- tai vadelmakeittoa

Tämän jälkeen hurautellaan nämä ja nautitaan herkullisesta, mutta vähän kirpsakasta smoothiesta. 
 Tänään mulla oli siis tällainen aamupala ja oli todella hyvää ja maukasta! Päivä lähtee kyllä paljon paremmin käyntiin, kun syö oikein kunnon aamupalan ja juo lasillisen kylmää vettä. Mikä on teidän normaali aamupala ja jakakaa mulle teidän lempismoothieresepti. koska oon kiinnostunut kokeilemaan uusia reseptejä. 

Oisitteko kiinnostuneita myös mun lempivihersmoothiesta ja sen reseptistä?

5 kommenttia

  1. Näyttää niiin hyvältä, että pakko pistää testiin!♥ http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Uuu kuulostaa niin hyvältä! Ainakin banaani ja vadelmat on smoothiessa pettämätön yhdistelmä ;-) Ja ehottomasti vihersmoothiesta postausta!

    http://closerr-to-the-edge.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän ne on, niinkun myös mansikka ja banaani! Laitetaan tulemaan ;)

      Poista
  3. Nam, näyttää hyvältä! Pitääkin joku päivä kokeilla. :--)

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.