February via Snapchat

Tänään olisi vuorossa jo perinteeksi muodostunut arkipostaus helmikuulta! Kuvat on siis meikäläisen Snapchatista ja mun mielestä näitä on mielettömän kiva tehdä, mutta myös lukea.. Tulee aina niin ihanan arkinen fiilis.
 1. Ihana Osku-muru ♥ 2. Väsynyt, mutta onnellinen meikäläinen. 3. Muistakaa näin talvellakin syödä edes vähän vitamiineja, jotta keho ja mieli jaksaa paremmin! 
 4. Työpaikan virkitysiltaa viettämässä ihanien työkavereiden kanssa. 5. Kävin katsomassa penkkariajeluita ja tuli kerättyä myös jonkin verran karkkia kotiin, mä tykkäsin ainoastaan kyllä noista toffeista. 6. Ulkoasuun tuli vähän muutoksia ja selkeyttä! Ihanaa muuten huomata, että teitä on tullut reilun viikon aikana kamalasti lisää ♥
 7. Oma koti -> meillä kokkaan ainoastaan minä, ei tuo toinen puolisko oikeen välitä! 8. Good morning eräänä kauniina aamuna! 9. Lumi tuli takaisin ja onkin nyt pysynyt maassa oikein pitkään..
10. Parasta herkkua! Eli susu-paloja ja suffeleita, sekä dippivihanneksia. 11. Peliä ja drinksuja! 12. Hehe, ei olla vieläkään valmiita tän mun muuton kanssa. 
 13. Lipastot sai vihdoin sisältöä vähän enemmänkin! Mietin, että miten ne mahtuis helposti laatikoihin. 14. Masaliisaa aka mokkapaloja! 15. Vissiin vähän ruokapainotteinen helmikuu ollut mulla?
 16. Smoothieta, ihan parasta ♥ 17. Työt vieneet paljon aikaa, ja taas meitsi lähdössä töihin! 18. Muru halus ostaa mulle Arnoldsista munkin!

Mikä oli teidän helmikuun kohokohta? :)

5 kommenttia

  1. Snapchat kuvat ovat parhaita! Ihana postaus <3

    VastaaPoista
  2. Nää postaukset on kyllä kivoja! Snäppiin on kyllä parasta oottaa just vaan sen hetken atm kuvia<3

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Snäppikuvat on niin kivoja kun ne laitetaan vaan hetken mielijohteesta. :-) Ihanan rento postaus!

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.