LATELY X4

 - Viime torstaina kävin katsomassa penkkariajeluita tossa läheisessä puistojen risteyksessä. Siellä oli paljon tuttuja ja oli kiva muistella omia samoja fiiliksiä viime vuodelta. Sain mä muutaman karkinkin napattua itselleni ja sain pitää pienen herkkuhetken kotiin tultuani.
 - Ihan mun ykkösmuki! Tää on niin söpö ja voisin juoda aina vaan tästä.. Tää on tosiaan ostettu muutama kuukausi sitten Tigerista parilla eurolla, mutta näitä oli myös vielä vähän aika sitten myynnissä. 
 - Oon yrittänyt myös harjoitella nutturan tekoa, mutta se epäonnistuu joka kerta! Osaan tehdä vaan kotinutturoita, eli nopeasti ylös ja kiinni.. Harmi, kun tällaiset siistit yksilöt on niin harvassa tai sitten mulla on vaan poikkeuksellisen usein huono hiuspäivä. Sielunkumppaneita?
- Äsken söin riisiä ja kanaa ja sekoitin sinne raejuustoa ja kurkkua joukkoon.. Ei ehkä näytä kovin herkulliselta sekoitukselta, mutta maku oli kyllä kohdallaan! Halusin kokeilla vähän uusia mausteita, jotta saisi tuttuun ja turvalliseen ruokaa hieman muutoksia. Yrtit maustoi tosi kivasti ja tää oli todella poikkeuksellisen hyvää. 

10 kommenttia

  1. Toi muki on niin söpö! Muistan, että oon antanu tollasen mun kaverille lahjaksi joskus ja siitä asti ollut, ettei miksei mulla oo tollasta haha :D! Kiva postaus :)

    www.onrooftop.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Näitä onneksi löytyy ainakin samantapaisia Tigerista nyt, jos haluaa kotiuttaa ;)

      Poista
  2. Joo ei mullakaan onnistu nuttura ikinä :-D Oon ihan onneton kaikkien tukanlaittojuttujen kaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihan ihmeellistä miten jotkut saa kertaheitolla siitä täydellisen :D

      Poista
  3. Nutturan laitto on kyllä taitolaji :D Pitäisi varmaan itsekin ruveta harjoittelemaan... Todella kiva postaus!


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuntuu olevan! Mutta harjoitus tekee mestarin ;) Kiitos ♥

      Poista
  4. Mulla on itseasiassa samanlainen muki mutta eri värisenä, se on kyllä aika ihana (:
    Ja toi nutturan laittamisen vaikeus on kyllä tuttua täälläkin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit, kiva kuulla! Niinhän se tuntuu olevan hieman haastavaa itse kullekin :D

      Poista
  5. Määkään en osaa tehdä kivoja nutturoita :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.