Get to know me

1. ONKO SINULLA TOISTA NIMEÄ?
- Joo on ja se onkin helposti pääteltävissä myös blogini nimestä! Eli Kristiina on toinen nimeni, eikä mulla ole siitä mitään valitettavaa, hyvin sopii koko nimeeni.

2. MIKÄ ON LEMPIAINEESI KOULUSSA?
- No enää en ole koulussa, mutta mun lempiaineet olivat pääasiassa reaaliaineet, kuten terveystieto, uskonto ja yhteiskuntaoppi. Tykkäsin myös ruotsista! Inhokkina oli taas ylivoimaisesti matematiikka ja englanti.

3. MIKÄ ON LEMPIJUOMASI?
- Ihan vesi tai sitruunanmakuinen kivennäisvesi. Jos herkutellaan niin kaakaota kermavaahdolla ja vaahtokarkeilla tai ihan vain Fanta.

4. MIKÄ ON LEMPIBIISISI ATM?
- Nyt mulla ei ole mitään yhtä ainoaa lempibiisiä. 

5. ONKO SINULLA LEMPIVÄRIÄ?
- Tykkään eniten kaikesta mustasta ja harmaasta. Lempparivärit ovat kaikki heleät pastellinsävyset ihanuudet.

6. HARRASTATKO JOTAIN URHEILULAJIA?
- En harrasta mitään varsinaisesti, mutta mä käyn kuntosalilla muutaman kerran viikossa. 

7. MIKÄ ON LEMPIKIRJASI?
- Haha, en oikeasti lue yhtään kirjoja. Pitäis skarpata varmaan tässä hommassa! Olisi parempi lukea kirjaa nukkumaanmennessä kuin katsella sosiaalista mediaa.

8. MINKÄ VÄRISET SILMÄSI OVAT?
- Semmoset todella perustylsät vihreänharmaat! Joku väittää nähneensä joskus sinistä mun silmissä, mitä en kyllä itse menisi allekirjoittamaan.

9. MIKÄ ON LEMPIELÄIMESI? 
- Koirista mä pidän kaikista eniten, omasta mielestä koirat ovat kaikista eniten seurallisia ja niiden kanssa pääsee puuhaamaan yllättävän paljon.

10. MIKÄ ON LEMPIHAJUSTEESI?
- Marc Jacobsin Daisy-tuoksut. Myös Escadan tuoksut ovat olleet aina mun suosiossa. Kaksi varmaa merkkiä, joiden hajuvesiin ei voi pettyä.

11. MIKÄ ON LEMPIJUHLASI?
- Ehdottomasti joulu! Rakas perhejuhla, jolloin herkutellaan, vietetään yhteistä laatuaikaa ja nautitaan. Toisena sitten omat ja muiden syntymäpäivät.

12. OLETKO VALMISTUNUT LUKIOSTA/AMIKSESTA?
- Mä olen valmistunut viime syksynä lukiosta ylioppilaaksi.
13. OLETKO OLLUT ULKOMAILLA?
- Ihan mielettömän monessa paikassa, joten ikäisekseni olen nähnyt paljon maailmaa. Toivottavasti pääsen matkaamaan myös tulevaisuudessa paljon lisää.

14. MONTAKO ERI KIELTÄ OSAAT?
- Oikeasti voisin sanoa osaavani vain suomea, mutta kyllä mä osaan vähän myös englantia ja ruotsia.

15. ONKO SINULLA SISARUKSIA? JOS ON, NIIN MONTAKO?
- On mulla yksi ainoa pikkuveli ja pari ns. ''sisarpuolta.''

16. MIKÄ ON LEMPIKAUPPASI?
- Ei mulla oo enää yhtä varsinaista, löydän milloin mistäkin kaupasta jotain kivaa ostettavaa. Paljolti ostan tavaraa ja vaatteita ihan vaan peruskaupoista, kuten H&M, Gina Tricot ja Cubus.

17. ONKO SINULLA LEMPIRAVINTOLAA?
- Varmaankin ihan Amarillo näin tylsästi sanottuna. 

18. PIDÄTKÖ KOULUSTA?
- Mun koulutaipale eteenkin lukiossa oli vähän sellaista jojoilemista, välillä olin oikeasti todella motivoitunut ja toisena päivänä mua ei kiinnostanut ollenkaan. Koulun tapahtumat oli aina parhaita ja niistä on jäänyt ihan hyvät muistot, niinkuin koulusta muutenkin. Lopullinen vastaus olkoon, että kyllä mä pidin koulusta.

19. KUKA/KETKÄ OVAT SUOSIKKI YOUTUBETTAJASI?
- Ähh, katson todella monia tubettajia, mutta esimerkiksi mmiisas, Una Milla, Pernilla Böckerman ja Zoella ym. Lista voisi olla, vaikka kuinka pitkä!

20. MIKÄ ON LEMPIELOKUVASI?
- The Holiday ja The fault in our stars! Suosittelen, jos ette ole nähneet ja siirappiset rakkauselokuvat maistuvat.

21. MITKÄ OVAT SUOSIKKISARJASI?
- Orphan Black, O.C., Gossip Girl, Kardashianit, Mustat Lesket, Syke, UP ja Salkkarit! Näistä varmaan tulossa myöhemmin isompaa postausta. Mulla on oikeasti todella laaja valikoima sarjoja, mitä voisin katsoa.

22. LÄPPÄRI VAI PÖYTÄKONE?
- Läppärin saa joka puolelle, joten tämä on ehdottomasti kätevämpi. Mutta meillä on myös uudessa kodissa pöytäkone, jolla pystyy kuuntelemaan paljon kivemmin musiikkia ja näyttö on roimasti parempi. Ja työtuolilla istuessa ryhti pysyy huomasti parempana. En osaa valita, koska molemmissa on omat hyvät puolensa.

23. MIKÄ PUHELIN SINULLA ON?
- Samsung galaxy S4, joka on todella hyvä peruspuhelin.

24. MINKÄ PITUINEN OLET?
- Mitattu ei ole pitkiin pitkiin aikoihin, mutta väittäisin olevani noin 170 cm.

25. ONKO SINULLA LEMMIKKEJÄ?
- On meillä tuollainen ihana pieni sekarotuinen Osku-koira ♥

8 kommenttia

  1. Ihana postaus! Tällasista postauksista saa aina vähän enemmän irti kun "peruspostauksista" ja tulee jotenkin hyvä mieli näitä lukiessa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! Ihana kuulla tällaista palautetta ♥

      Poista
  2. Sulla on tosi kiva blogi! Heh, mulla on kans sama että noi reaaliaineet on jotenkin mukavempii ja sit ruotsi mut matikka ja enkku ei niin kivoi ja nyt lukiossa varsinkaan,mutta eiköhän niistä jotenkin selvii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jonna! Hauskaa, että on sieluntovereita, paljon tsemppiä kouluun ♥

      Poista
  3. Kivan olonen blogi, sellane tosi hyvä yleisfiilis! :)
    Ps. enkku on parasta :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari! Itse en niin välitä kyseisestä kielestä :D

      Poista
  4. Ompas kiva postaus! :) Näitä on mun mielestä jotenkin niin kiva kirjoittaa, siksi multa löytyykin näitä mun blogista aika usein.. :D

    http://eellamaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.