Unelmien asu 2 - Almost all black

Black outfit
Mulla pitää vähän kiirettä nyt yksityiselämässä, mutta tänään on hyvä päivä jakaa tämä Unelmien asu- postaussarjaan kuuluva kokonaisuus. Ihana jakaa inspiraatiota sekä itselle, mutta varsinkin teille kaikille siellä ruudun toisella puolen. Ekan asun löydät täältä!

Tänään mä löysin tollasen ihanan bomber-takin, jonka ympärille muodostin tämän asun. Sitten tästä alkoi tulemaankin lähes kokonaan ''all black''- asu. Onneksi Suomessa voi pukeutua koko mustaan ihan hyvällä omatunnolla. Tässä on ihana, jo vähän kevääseen suuntaava asukokonaisuus, johon harmaa t-paita tuo ihanan vivahduksen. Itse ainakin pidän kovasti ihan normaaleista t-paidoista, jonka takia päädyin siihen. Kengät ja laukun valitsin vain, koska tarvitsisin itse tuollaiset omaan keväiseen vaatekaappiini ja ne sopivat oikein nätisti tähän kokonaisuuteen. Housujen kuuluu olla ainakin vähän rikkinäiset, eteenkin kun mennään kovaa vauhtia kesää kohti. Tällaiset yksilöt mä tarvitsisin myös omaan vaatekaappiini, koska ne on niin siistit! Panostaisin kauneuteen tämän asun kohdalla neutraaleihin sävyihin ja heleän punaisiin huuliin.

Mikä teidän mielipide tästä kokonaisuudesta on? Hot or not? :)

9 kommenttia

  1. Toi takki on ihan mahtava ja koko asukokonaisuus toimii! :)

    VastaaPoista
  2. Oi, aivan ihana blogi ja tykkään tälläsistä postauksista. Liityin ehottomasti lukijaksi! :)

    http://sofiaidaanneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Näyttää kyllä hyvältä!! Varsinkin noi kengät on niin mun tyyliset ♥ (Tai no itseasiassa mulla on yhdet ihan samannäköiset, mutta ne on eri merkkiset niin voisi kai sitä toiset ostaa..? Kenkäfriikki? Minä? Eeeen missään nimessä...)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi kengät ois kyllä ihan täydelliset kevät- ja kesäkengät! Totta kai voi ostaa toisetkin ;) Kiitos Kiia kommentista ♥

      Poista
  4. Ihan superihana toi bomber-takki! Tommonen on ehdottomasti mun ostoslistalla! :-)

    http://plan-cee.blogspot.fi

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.