My weekend

Moikka kaikille! Mun piti postailla teille jo viikonlopun aikana, mutta kas kummaa mun koneen laturi alkoi kipinöimään ja hajosi sitten lopullisesti muutaman saamani sähköiskun jälkeen. No nyt kuitenkin mulle kiikutettiin yleislaturi lainaan, joten täytyy käydä ostamassa oma tässä lähipäivinä.
Viikonloppu meni yllättäen töissä, sekä poikkeuksellisella lauantai-vapaalla. Perjantaina olin iltavuorossa ja painelin saman tien nukkumaan kotiutuessani. Lauantaina taas makasin sängyssä koko päivän, katsoin paljon telkkaria ja herkuttelin dippivihanneksilla ja suklaalla. Vietettiin murun kanssa iltaa makoillen ja hän toi aivan ihania tulppaaneita mulle ystävänpäivän kunniaksi. Eilen olin taas töissä ja siinäpä se päivä menikin yllättävän nopeasti. Eli voisin sanoa viettäneeni aika yksinkertaista viikonloppua, ilman mitään spesiaalia. Tällä viikolla mä sitten muutankin omaan kotiin virallisesti, joten aika menee aikalailla muuton viimeistelyssä ja viimeisten tavaroiden raahaamisessa. On kyllä jännää saada kahden ihmisen tavarat mahtumaan pieneen pieneen asuntoon.. Jännät ajat siis edessä!
 Mitä teille kaikille oikein kuuluu? Ja erittäin aurinkoista viikkoa kaikille ♥

8 kommenttia

  1. Ihania kuvia ja kiva postaus♥ Mulle kuuluu lyhyesti sanottuna oikein hyvää :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Eevi ♥ Hyvä, että hyvää kuuluuu!

      Poista
  2. Tosi kiva postaus Emmi ja hyvää myöhäistä ystävänpäivää! ♥ Mulle kuuluu kyllä hyvää :D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia! :) Tsemppiä koneen lataamisen kanssa, toivottavasti et kauheen pahoja sätkyjä saanut :D Ja mullekin kuuluu hyvää ! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kiia! Muutama pieni tälli vaan, onneks nyt on toimiva laturi :D hyvä ♥

      Poista
  4. Onnea uuteen kotiin! :) Itsellenikin kuuluu ihan hyvää. :D

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.