PB - 11 HAAVETTA

Moikka kaikille ja ihanaa sunnuntaipäivää teille ♥ Mulla jäikin viimekertainen yhteinen postaus välistä, mutta tän merkeissä ollaan taas Project Blogin tyttöjen kanssa. Eli Project Blog on kymmenen bloggaajatytön blogiyhteistyö. Me suunnittelemme yhdessä postauksia, joita toteutamme kolmen viikon välein sunnuntaisin blogeissamme. Tällä kertaa aiheeksi päätyi haaveet, jotka saavat olla mitä vain materian, hullutusten, elämänvaiheiden tai konkreettisten asioiden välillä. Jokainen tälläkin kertaa sai siis melko vapaat kädet ja tehdä tämän täysin omalla tyylillään.
''Joskus halusin olla prinsessa ja omistinkin maailman upeimman prinsessamekon, joka on säästetty tulevaisuuteen, muutama vuosi myöhemmin halusin mennä naimisiin naapurinpojan kanssa, joka toi puoliksi revityn päivänkakkaran minulle. Joskus taas halusin asua Espanjassa palmujen alla ja saada oman uima-altaan, jossa olisin voinut nautiskella päivät pitkät auringonsäteistä. Myöhemmin haaveilin muuttavani menneitä ja haaveilin, että pystyisin tekemään menneet asiat tekemättömäksi. Unelmat olivat hyvin erilaisia lapsuudessani ja nuoruudessani.  Mutta haaveet ovat kaikilla erilaisia ja tärkeintä on nimenomaan haaveilla ja mahdollisesti päästä tavoittelemaan unelmiaan.''

1. Opiskelupaikka: Tämän hetken ykköshaave, sekä tavoite on saada syksyksi koulupaikka sosiaali- ja terveysalalta. Mun onneksi ammattikorkeaan on tullut esipääsykoe, jonka pitäisi helpottaa heikompi arvosanojen omaavan mahdollisuuksia jatkoon. Mä aion hakea nyt sairaanhoitajaksi siis ammattikorkeaan, mutta myös yo-pohjaiselle lähihoitaja puolelle ammattikouluun. 

2. Oman asunnon ostaminen: Ei nyt ihan ajankohtainen vielä muutamaan vuoteen, mutta haluan ehdottomasti alkaa maksamaan omaa kämppää mahdollisimman pian, kun itselläni on siihen mahdollisuus. Omaa asuntoa voi laittaa juuri sellaiseksi kuin itse haluaa! Mun haaveena on rivitalon päätyasunto tai aivan ihana omakotitalo kohtuu kokoisella pihalla. Sinne sopis tulla aivan upea oma vaatehuone kaikkine rekkeineen, kenkätelineineen ja korutelineineen. Haaveena ois asua jossain kaupungissa, jollain perheystävällisellä alueella, en pistä Poria mitenkään pahakseni, mutta esimerkiksi pidämme poikaystäväni kanssa Tamperetta ihanana kaupunkina. 

3. Perhe: Voin väittää, että jokainen mun ystävistä ja perheenjäsenistä tietää, että mulla tulee olemaan tulevaisuudessa toivottavasti perhe, jossa on kaksi tai kolme lasta. Tietysti toivoen, että tämä mahdollisuus mulle suodaan muutamien vuosien päästä! Ei kuitenkaan ihan vielä :)

4. Avioliitto: Joka tytön haaveena on prinsessahäät? No en tiedä, tuskin kaikkien, haha! Naimisiinkin haaveilisin kera isojen ja kauniiden häiden muodossa. Tiedän jo tämänkin ikäisenä, minkä tyylisen mekon sitten haluaisin ja ketä pyytäisin kaasoiksi.. Tilaisin myös paljon valkoista koristetta, kultaisen ja hopean värimaailman kera. Oonpas perinteinen näiden mun haaveiden kanssa. 

5. Toinen työ kauneuden parissa?: Oon aina ollut sellainen tyttö, joka rakastaa meikkejä ja kynsiä. Tällä hetkellä näiden toteuttaminen ei kuitenkaan mulle sovi työn puolesta. Haluaisin kouluttautua ehkä kosmetologiksi tai vähintään käydä jotain erilaisia kauneuteen liittyviä kursseja. Olisi ihanaa olla vaikka kynsiteknikko tai maskeeraja. Nyt mä vaan keräilen erilaisia meikki- ja kauneustuotteita, joita testailen vapaapäivinäni. 
6. Blogihaaveilut: Mä haaveilen laadukkaasta bloggailusta, paremmalla kameralla. Haaveilen tulevaisuudessa saavani yhteistyökumppaneita, joiden kanssa päästäisiin yhdessä toteuttamaan molempia hyödyttäviä juttuja. Haaveilen isommasta lukijakunnasta, mutta sen saavuttaa vain kovalla työllä. Haaveilen laadukkaasta blogista, joka voisi olla myös omalla tavallaan sivutyönä tulevaisuudessa.

7. Laukut: Louis Vuitton Neverfull MM Damier Ebene- aivan ihana! Ollut mun haavelistalla jo pitkään, mutta ei mulla ole vaan varaa ostaa sitä, ehkä joskus, mutta onneksi saa haaveilla! Michael Korsin Jet Set Travel ruskeana olisi myös aivan unelmalaukku ♥ 

8. Lomamatkat: Haaveilen pääsystä New Yorkiin ja Los Angelesiin, reppureissusta Eurooppaan ja mahdollisimman monesta rantalomasta ystävien, poikaystävän ja perheen kanssa. Olisi aivan upeaa nähdä maailman ihmeitä ja eri kulttuureja.

9. Hyväntekeväisyys: Haaveissa on olla tavalla tai toisella mukana vähän isommin hyväntekeväisyydessä. En tiedä vielä miten, mutta se selvinnee tulev
aisuuden myötä ja elämänkokemuksen karttuessa.

10. Kosmetiikka: Ostaa mahdollisimman paljon hyviä kosmetiikkatuotteita ja rakastua uusiin tuttavuuksiin. Esimerkiksi varjostuspaletit olisivat enemmän kuin tervetulleita tähän talouteen, mutta laadukkaisiin yksilöihin pitää säästää ja siihen asti vain haaveilla. Ja kukapa ei esimerkiksi haluaisi omistaa koko arsenaalia MACin tuotteita?

11. Olla terve ja onnellinen: Mitä muuta sitä muka voisi elämältä toivoa ja haaveilla. Haaveilen onnellisesta loppuelämästä.
Muistathan käydä lukemassa myös muiden tyttöjen haaveet!

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.