My daily morning routines

Tällä kertaa vuorossa olisi se mun viime viikolla lupailema postaus mun aamurutiineista. Nää ei varmaan oo ihan järjestyksessä, koska järjestys muuttuu, jos mulla on kiire tai rutkasti aamulla aikaa, mutta pyrin toteuttamaan nämä joka aamu ajasta huolimatta. Toivottavasti tykkäätte postauksesta :)
HERÄÄMINEN ♥
Nykyään heräilen 6.30-9.00 riippuen, mitä ohjelmaa mulla päivällä on. Jos mulla on koulua niin herään aina 6.30. Viikonloppuisin sitten lähempänä yhdeksää, kun on vapaata eikä ole varsinaisesti mikään kiire nousta. Tosin nytkin valoisuus herättää mut automaattisesti, mutta koen sen aika ihanaksi asiaksi. 
PUHELIMEN(KONEEN) SELAAMINEN ♥
Aamulla mulla on vähän paha tapa hypätä suoraan netin maailmaan ja katsomaan puhelimen ilmoitukset. Yleensä selaan sängyssä silmiä availessa Instagramin uudet kuvat, Twitteriä ja Facebookia. Joskus saatan myös mennä lukemaan uutisia Iltasanomien- sivuille. Vapaapäivinä saatan avata koneen, selata Bloggerin ja katsoa jotain sarjaa, mikä mulla on kesken. Sarjoina mulla on ollut Pretty Little Liars, Orange is the new black ja Gossip Girl! ♥
HAMPAIDEN JA IHON PUHDISTUS ♥
En tiedä mitään pahempaa kuin lähteä aamulla johonkin, jos ei ole puhdistanut ihoa ja pessyt hampaita. Pesen hampaat aina heti herätessäni ja vessaan päästyäni. Naaman pesen kylmällä vedellä, että virkoan ja sen jälkeen puhdistan Garnierin kasvovedellä, joka jättää kevyen tunteen kasvojen iholle.
HUONEEN SIISTIMINEN ♥
 Pyrin petaamaan sänkyni ja järjestelemään ottamani puhdistustuotteet paikoilleen. Onhan aina kivempi tulla kotiin, kun huone on siisti ja järjestyksessä! Verhot pitää myös avata, että saa päivänvaloa huoneeseen.
AAMIAINEN ♥
 Mähän en lähde mihinkään, jos en ole saanut syödä aamupalaa. Aamupala on oikeasti päivän tärkein ateria, koska sä saat energiat siitä ja se auttaa sua jaksamaan. En tiedä mitään kamalampaa kuin istua nälissään aamun oppitunneilla. Joten yleensä syön pari ruisleipää, juon jotain kuumaa esimerkiksi kaakaota, kahvia tai teetä. Jugurtti kuuluu myös mun vakioaamupalaan.
LAITTAUTUMINEN ♥
 Edellisten juttujen jälkeen mä yleensä alan meikkaamaan ja laittamaan hiuksiani. Tosin hiusten laittaminen on viime aikoina vähän jäänyt, koska en oo kovin kauas kotoa poistunut. Mun mielestä laittautuminen on kivaa ja en usko olevani ainoa!
VAATTEIDEN VALINTA ♥
Viimeiseksi ennen lähtöä aamulla käyn vaihtamassa vaatteet. Yleensä pukeudun ihan vaan fiiliksen mukaan ja päivän asu löytyy nopeasti, mutta joskus mietin varmaan puoli tuntia ennen kuin tiedän mitä päälleni laitan. Tyypillinen nainen mun poikaystävän mukaan.

Tällaiselta kuulostaa mun aamurutiinit? Onko teillä samantyyppiset aamut?



6 kommenttia

  1. Mulla ei ole noin tarkkoja kaavoja aamuisin:P Ainoa asia, mikä on pakollinen joka aamu, on viedä mun koira ulos :D Mutta toki arkisin myös meikkaus, vaatteiden valinta, suihku jne (ei tuossa järjestyksessä) ovat aika jees! :)
    http://omanelamansexandthecity.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullakaan varsinaisia kaavoja oo, mutta nuo tulee yleensä tehtyä aamuisin! :)

      Poista
  2. Rakastan näitä kaikkia rutiini-postauksia! Katson kaikki rutiinivideotkin kaikki. :D Näitä lisää! + kiva postaus :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihana kuulla että pidät! Iltarutiinit on tulossa myös jossain vaiheessa! Kiitos kommentista :)

      Poista
  3. Ah mulla on samat lempisarjat ! Ja tykkään tosi paljon blogistas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi onkin kaikki sarjat melkoisessa suosiossa! :) kiitos paljon!!

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.