Inspiration: H&M

Alkaa olla taas se aika vuodesta, kun vaatekaappiin pitää ostaa kesäisiä vaatteita ja täyttää vaatekaappi ihanilla uutuuksilla ja upeilla printeillä. Mun mielestä tällaisten kollaasien tekeminen on parasta ja pääsee vähän hahmottelemaan mahdollisia asukokonaisuuksia. Mä teen näitä aina www.polyvore.com sivustolla, mikä on tosi näppärä! Käykää kokeilemassa :) Tänään mä otin muutamia asukokonaisuuksia H&M:ltä. Toivottavasti tykkäätte näistä ja laittakaa kommenttia tykkäättekö tällaisista postauksista niin voin toteuttaa muutamalta muultakin vaatekaupalta :) Ihanan keväistä loppupäivää jokaiselle ♥

hm sspring
Spring hm
hm


2 kommenttia

  1. Oi, kuinka ihanan näköinen kollaasi! :--) Muutamat näistä päätyis varmasti munkin kollaasiin, jos sellaisen tekisin, mä nimittäin rakastan huulipunia, kukkakuosia ja rusetteja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon ja kiva, että suakin osa miellyttää :-) joo kukkakuosi on ihan must ♥

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.