SHOPPING HAUL

Patakirppis // 1€
Patakirppis // 1€
Patakirppis // 2€
BIKBOK // 19.95€ -> 7.95€
 Seppälä // 0.20€
New Yorker // 1e

Hyvää torstai-iltaa sinne kotiruutujen äärelle ♥

Ajattelin tulla tekemään teille pienen shopping haulin eli ostospostauksen, jossa esittelen teille mun eilisiä ostoksia, mitä tein kaupoista sekä kirppikseltä. Kiertelin muutaman tunnin ympäriämpäri Poria ja kauppoja ja nämä ylläolevat ihanuudet löysivät sitten mun vaatekaappiin. Oikeesti, pure love nämä kaikki ja niin mun näköisiä vaatteita. Innolla odottaen noita pesusta ♥ Mun omaksi ehdottomaksi lemppariksi nousi BikBokin upea sifonkinen paita, joka oli vielä äärettömän halpa! Taidan ehkä hakea tummansinisenkin vielä, koska toi on ihan mieletön päällä. 

Enkä voi valittaa asiakaspalvelustakaan, eilen BikBokissa oli aivan ihana myyjä, joka ei tyrkyttänyt mulle koko kauppaa vaan kyseli tykkäsinkö paidasta ja kertoi hamstranneensa itselleen myös vastaavan paidan. Hän oli myös todella iloinen ja oikeesti asiallinen myyjä ja jäi leveä hymy kyllä ostosten jälkeen :-) Täytyy kyllä käydä sanomassa positiiviset palautteet ensi kerralla, jos hän sattuisi olemaan töissä!

Mitä te tällä kertaa tykkäätte mun ostoksista? Mä ainakin ootan, että saan pukea jokaisen päälle :) Blogin puolella on muuten luvassa piakkoin postausta aamurutiineista, uudesta takista, kuvaussessiosta ja tietenkin maaliskuun suosikeista! Joten see you guys soon ♥

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.