Jotain pientä ja uutta

Yllätys, yllätys eksyin taas Seppälän Outletin loppuunmyyntiin, missä oli jo alennetut tuotteet -70%. Joten päädyin ostamaan muutaman aivan ihana tuotteen kesäksi ja mä niin nään jo nämä kyseiset vaatteet mun päällä! En vaan enää mitenkään jaksais odottaa niitä +15-20 asteisia kelejä. Varsinkin, kun on luvattu jo takatalvea viikonlopuksi ja ties mitä muuta, ei niin yhtää mun juttu. Mutta ihanaa ostella kevät- ja kesävaatteita, koska niitä ei vaan voi olla ikinä liikaa ♥ 

Ensimmäisenä mä ostin tällaisen ihanan valkoisen kesätopin ja mä niiiin rakastuin tohon yläosan koristeluun. Toppi on myös todella pehmeää materiaalia ja aivan ihana päällä.
Toisena, ehkä vähän heräteostoksena ostin sitten kengät ja nää on tämmöset loaferit, mitä mulla ei ennestään ollut yhtään paria, joten kiva saada omaan kenkävalikoimaan myös tällaiset yksilöt. Ihastuin ihan hirveesti tähän kukkaprinttiin ja kenkien väriin. 
Viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisempänä esittelen teille tulevan kesän hittituotteen, nimittäin valkoisen satiinisen maksihameen. Mietein noin sekunnin, että otanko ja ei edes käynyt mielessä etten tätä ihanaa yksilöä veisi kotiin odottamaan lämpimpiä ilmoja ♥
No mitäs te tykkäsitte näistä mun pienistä ostoksista? Onko teillä jotain erityistä lempparia? ♥

7 kommenttia

  1. Oi, ihania löytöjä oot tehnyt ja ihan sikahalvalla! :-) Noi kengät varsinkin on ihan supersöpöt! Nyt haluun vaan itekin mennä osteleen kaikkia kevät-/kesävaatteita, haha :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä! :) Mäkin haluan mennä ostelemaan vielä lisää!

      Poista
  2. ei hitsi, ihan kateeks käy ku oot noin halvalla saanu ihania vaatteita :-D ja noi kengät ♥

    http://switchblade-babe.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melkoista onnea ihanien yksilöiden löytö ♡ ja noi kengät on kyllä ihanat!

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  3. oletpas tehnyt ihania löytöjä ja vielä noin halpaan hintaan! tuli kauhea hinku shoppailemaan kesävaatteita, taidan tästä siirtyä nettishoppailun ihmeelliseen maailmaan :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä ihania löytöjä! :-) ja kannattaa mennä ties mitä ihmeellisiä löytöjä löydät :-D

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.