KAIKENLAISTA

Moikka kaikille ♥ Ajattelin näin tiistai-illan kunniaksi tulla laittamaan teille vähän luettavaa ja katseltavaa. Vuorossa olisi mun kameran kätköjen sekalaiset kuvat, mutta kuitenkin ihan viime päivinä nämä kaikki kuvat napsittu! Mua kiinnostaa, mitä teille kuuluu? Kertokaa ja kommentoikaa :)
 Hullut Päivät alkaa Stockalla huomenna kello seitsemältä ja me aiotaan iskän kanssa päästä verkkokaupan uumeniin tilaamaan muutamat jutut mulle ja kotiin! Joten tätä katalogia on muutamaan kertaan selattu suuntaan jos toiseenkin..
 Pyöräily on ihanaa keväisin ja varsinkin nyt, kun isi korjas mun pyörän! 
 Varma kevään merkki!!! Meidän kukkamaalle on tullut ensimmäinen kukkanen ja tulppaanit nousee kovaa vauhtia mullan alta esiin! ♥ En malta odottaa, että ne kasvaa lisää!
 No, mitä olisikaan päivä ilman selfietä? Ei varmaan mitään :D
Äsken kuvailin taivasta ja kuuta, kun ilta alkoi hämärtymään! Ei mitään loisto-otoksia, mutta tästä mä tykkään jotenkin tosi paljon :)

Nyt iltapalalla ja nukkumaan, huomenna taas paljon ohjelmaa luvassa ja palaillaan varmaan huomenna täälläkin :--) Hyvää yötä teille lukijoille!

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.