KUVAUSSESSIO

Heippa ♥ 

Banneripostauksesta innostuneena ajattelin tulla jakamaan teille muutamia muitakin kuvia, mitä otin samalla. Tällaisia niistä sitten tuli ja oon ihan tyytyväinen! Ompahan ainakin muutamia onnistuneitakin kuvia mun nuoruudesta eikä aina vaan niitä kamalia ja huonoja :D Vai tuntuuko se vaan itsestä, että kuvat on epäonnistuneita, vaikka ne eivät oikeasti olisikaan? Mitä mieltä te ootte näistä kuvista? Tykkäättekö vai ehdoton nounou? Nyt mä lähden valmistelemaan aamupalaa ♥

2 kommenttia

  1. pakko sanoo, että sun hymy on ihana! ei mulla muuta haha (paitsi kysymykseen vastaus että onnistuneita mun mielestä). Hyvää viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielettömästi kiitos sinulle ♥ erittäin hyvää viikonloppua sinullekin!

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.