Puhelinräpsyjä

1. Oon ollut mega-ahkera kokki viimeviikkoina ja oon tehnyt monia eri ruokia. Tässä näyte riisistä ja kasvispossupadasta. 2. Naistenpäivä tulppaaneja, muru toi ne mulle ja mä tapoin ne melkein heti. Ite viherpeukalo oikeen kyseessä... 3. Kirppariostokset! 4. Illan selfieaika :D
5. 6. 7. 8. Ja hemmetisti lisää selfieitä! Pitäiskö käydä leikkauttaa viimisen kuvan kaltainen hiustyyli? :)
1 & 2. Käytiin kattomassa Porin keskustasta kämppää äidin kanssa ja tonne ois muutto kohtapuoliin luvassa. 3. Köyhät ritarit ♥ nam nam ja nam! Oli kyllä pitkästä aikaa aivan tosi hyviä. 4. Tässä vielä mun kokkauksia; pekonijauhelihamakaronilaatikko :3

Hyvää yötä teille ♥

4 kommenttia

  1. Vau miten hieno kämppä! :) Toivottavasti on yhtä mukava asua kuin miltä ainakin näyttää ulko puolin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on aivan unelmakämppä unelmapaikalla! ootan pääseväni tekemään jo asuntopostausta :-D

      Poista
  2. Jestas sentään mikä kämppä!! Aivan uskomattoman upean näköinen, pakko jäädä venailemaan edellisessä kommentissasi mainitsemaa kokonaista postausta tuosta paratiisista :D Ja onnea kovasti uuteen kotiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä niin paratiisi! Lupaan tehdä postausta heti, kun ollaan saatu tavarat paikalleen muuton jälkeen :) Kiitos paljon!

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.