New scarves

Moikka kaikki ihanuudet ♥
Viime aikoina oon ostanut huiveja, koska ne on olleet niin halpoja Seppälä outletissa, missä on nyt valitettavasti loppuunmyynti. Näilläkin huiveilla on loppuenlopuksi ollut hintaa vaivaiset 1e/kpl.. Eipä ainakaan hinnat paljoa päätä huimanneet. Joten porilaiset Iccoon vaan shoppailemaan ja tekemään huikeita löytöjä ;-)
 24.95 -> 1e
 14.95 -> 1e
 7.95-> 1e
9,95 -> 1e

Mitä te tykkäätte näistä mun huiviostoksista, onko joku ylitse muiden? Mä ainakin tykkään kaikista ihan kamalasti ♥ 

10 kommenttia

  1. *scarves. Ei taida olla kovin laadukas opetus Ulvilan lukiossa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai sitten nelosen englannilla ei vaan muista ees vähäisiäkään :) opetuksessa ei oo varmasti mitään vikaa :)

      Poista
    2. Miksei sitten voi kirjoittaa suomeksi otsikoita? :D tekstikin on kuitenkin suomeksi.

      Poista
    3. No kaipa mä saan omaan blogiini kirjoittaa otsikot ihan millä kielellä haluan :-D Jos tulee virheitä niin sitten tulee! ja jos se jotain häiritsee niin eipä ole ainakaan minun ongelmani :)

      Poista
    4. Huvittavaa vaan kun koitetaan olla niin hienoja sitä englantia käyttämällä vaikkei sitä edes osata käyttää :D

      Poista
    5. No jos sua niin kovasti häiritsee niin rupea englannin opettajaksi :) Minua säälittää enemmän nämä anonyymit, jotka tulevat dissaamaan, eikä olekkaan pokkaa kommentoida omalla nimellä :(( mutta kiitos kuitenkin kun huolehdit ja käyt nostamassa blogini kävijämääriä ♥

      Poista
  2. Tää blogi on tosi hieno, tykkään ulkoasusta . Oot myös tosi kaunis! Ja ensimmäinen huivi on mun lemppari! ♥

    VastaaPoista
  3. Onpa kivoja huiveja, toi viimeinen on mun lemppari! :-)

    therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla, että säkin pidät niistä! :-) hei mäkin meen kattoo sun blogia ♥

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.