HIGHLIGHTS OF 2015

Vuoden viimeistä postausta tässä taas kirjoitellaan. Vuosi 2015 on kulunut äärettömän nopeasti, todella vaikea uskoa, että tänään on oikeasti tämän vuoden viimeinen päivä. Tähän vuoteen on mahtunut paljon iloa, mutta myös surua. Suurimmaksi osaksi tämä vuosi on ollut erittäin hyvä ja onnellinen ja päällimmäisenä mieleen painuu hyvin onnistunut vuosi. Suurin syy hyvään vuoteen on ollut mahtavat ihmiset, jotka ovat olleet mun ympärillä aina auttamassa, tukemassa ja pitämässä hauskaa ja onneksi he kaikki jatkavat mun matkassa ensi vuoteen. 

Vuosi tulee jäämään mieleen uusista seikkailuista, uusista tuttavuuksista ja rohkeudesta tehdä itseään koskevia päätöksiä. Uskon vanhana muistavani tästä vuodesta vielä paljon ja uskon, että tämän vuoden tekemiset tulevat vaikuttamaan tulevaisuuteeni paljon. Nyt haluan kuitenkin muistella vuoden 2015 kohokohdat!

TAMMIKUU:
Vuoden ensimmäinen kuukausi alkoi ainakin vauhdikkaasti juhlimalla hyvien ystävien seurassa. Vietettii myös railakkaita viisikymppisiä isoissa pippaloissa. Käytiin murun kanssa Tampereella ikimuistoisella shoppailureissulla, miehet kun siitä niin tykkää :D♥ Vietettiin myös mun yhden parhaan kaverin 18-vuotissyntymäpäivää juhlien. Tammikuussa ei loppuenlopuksi tapahtunut kauheasti mitään muuta erikoista..

HELMIKUU:

Abien kuukausi, kirjoitukset alkoivat ja niistä koitettiin selviytyä kaiken muun juhlinnan keskellä. Päällimmäisenä mieleen jäi ikimuistoiset potkiaiset, penkkarit ja abiristeily. Tuntui, että koko kuukausi meni ihan juhliessa ja rampatessa jokapuolella :D


MAALISKUU:
Blogin puolella oli ainakin ahkera meininki ja taisin julkaista lähemmäs kaksikymmentä postausta. Koen, että näihin aikoihin blogi lähti kehittymään taas enemmän. Maaliskuussa elettiin melko normaalia arkea ja suoritettiin kevään kirjoitukset kunnialla loppuun. Käytiin katsomassa meille uutta kotia ja mä kävin tosi paljon kirppiksillä.

HUHTIKUU: 
Me muutettiin Poriin ja muuttohuuruissa menikin koko kuukausi. Muistan, että tehtiin ensi kertaa maailman herkullisinta Rocky roadia ja kävin yhä koulussa ahkerasti suorittamassa kursseja. 

TOUKOKUU:
Meitsi täytti 19. Vietettiin Erikin kanssa 2-vuotispäivää ja suunniteltiin matkaa Tallinnaan. Myös suurin osa mun ystävistä julistettiin ylioppilaiksi ja heitä juhlittiin oikein urakalla. 

KESÄKUU:
No lomailu alkoi, mutta hetkeksi. Pääsin mun ensimmäiseen vakituiseen työpaikkaan ja ahkera työnteko alkoi. Käytiin lomailemassa siellä Tallinnassa murun kanssa ja nautittiin minilomasta. Juhlittiin myös mun veljen ripille pääsyä. Juhannus meni erittäin alkoholipitoisesti Erikin kaveriporukan kanssa mökillä. 

HEINÄKUU:
Töitätöitätöitäjatöitä. En oikeesti muista tehneeni muuta, mutta tein työtäni innolla ja uutta oppien. Taisin mä vähän aurinkoakin ottaa ja jazzeilla käydä.

ELOKUU:
Back to school. Vihoviimeiset kurssit suorittamaan ja töitä tehtiin sitten kivasti koulun ohella. Olin niin kiireinen, että blogi kirjaimellisesti kuoli hetkeksi ja postaukset oli väkisin tehtyjä. Mulla ei oo kyllä mitään muistikuvia koko kuusta!

SYYSKUU:
Rakastuin Snapchattiin lopullisesti, olin koulussa vipoja kertoja ja suoritin mun kirjoitukset ylpeänä loppuun. Käytiin juhlimassa vaarin 70-vuotissyntymäpäiviä Tampereella ja herkuteltiin oikein kunnolla ♥ Mun epäonneksi olin myös koko ajan kipeä ja voisin väittää stressin saaneen mut sairaaksi. 

LOKAKUU:
Alustavien pisteiden mukaan ylioppilas. Me alotettiin iso blogiyhteistyö muiden tytsyjen kanssa, joka on merkannut mulle ihan mielettömästi jo nyt. Kävin myös relaamassa Helsingissä ja löysin mun yo-mekon. Juhlittiin myös ihanan pienen vauvelin nimiäisiä..

MARRASKUU: 
Virallisesti ylioppilas ja juhlien suunnittelu lähti kuin lennosta käyntiin. Mä kävin myös taas enemmän töissä, kun koulu oli ohi vihdoin. Toisaalta olin aina myös kipeä. Yksi sukulainen menehtyi, joten elettiin myös suruaikaa. Me elettiin melko normaalia arkea. Tein myös päätöksen kotoa pois muuttamisesta. Muuten me elettiin taas melko normaalia työntäyteistä perusarkea.

JOULUKUU: 
Juhlittiin mun ylioppilasjuhlia ja oon edelleen niin ylpeä itsestäni, että jaksoin taistella lukion edes jollain tavalla loppuun. Toteutin myös paljon aikaa vaativan joulukalenterin, kirosin samalla paljolti myös jatkuvaa pimeyttä, Töissä oli kiire ja joululahjat jäi melko viime tippaan. Vietin ihanan joulun ja loppukuun lomailin ansaitusti.

Mun vuosi päättyy tähän nyt blogin puolella, mutta ensi vuonna palataan nopeasti ja lähdetään kehittymään. Paljon tulee tapahtumaan ensi vuonna varmasti ja muutto alkaa kolkutella jo ovella. Blogi jatkuu totta kai entisellään ja kiitos kaikille teille tänä vuonna mukana olleille ja kiitos ihanista kommenteista ♥ Toivotan kaikille mielettömän mukavaa vuodenvaihdetta, pitäkää hauskaa, mutta myös pitäkää toisistanne huolta. Itse en juhlista uutta vuotta, koska se menee yövuoron parissa.

Tervetuloa vuosi 2016, toivottavasti se on meille kaikille hyvä ♥

2 kommenttia

  1. Hihii emz kuulostaa kivalta :) nähtäillää viimeistää 23.1.2016!
    Terv. Zaggy muicy chicken vai miten kirjotettiikaa

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.