Luukku 21 - MITÄ KUULUU?

Mulla löi ihan tyhjää kyllä tämän postauksen kanssa. Kello on lähemmäs kaksitoista, kun tätä kirjoitan ja mulla meni hermot äsken. Mun piti tehdä joulukuu luurista- postaus, mutta tämä perkele ei siirrä jostain kumman syystä mun puhelimen kuvia koneelle. Muutenkin tämä hiivatin kone on hidastunut ihan liikaa. Tuntuu, että koko joulukalenteri on ollut yhtä vastoinkäymistä ja kaikki hyvät jutut viivästyy tai on tulematta syystä x. Ähh, ärsyttää niin vietävästi. No mutta mennään niihin kuulumisiin, jos ne olisivat vähän positiivisempia.
Oon ollut koko viikonlopun töissä ja nyt mulla alkoi ansaittu kymmenen päivän joululoma, ihan fantsuu. Mä ajattelin vaan olla, syödä, nauttia ja katsoa Netflixiä. Oli muuten aika hullu työviikonloppu ja ihmisiä oli aivan järjettömästi liikkeellä ja sai painaa ihan hullusti töitä :D Mulla on vielä pari joululahjaa hankkimatta ja oon kovasti yrittänyt miettiä, että mitä ostan heille, mutta pää lyö ihan tyhjää. Tänään sain kuitenkin mukavasti tyhjennettyä listaa, kun poikaystävän työpaikalla oli kaikki joulutuotteet ja lyhdyt -50%, hups saattoi mennä vähän tää tyttö sekaisin. Tänään maanantaina kuitenkin haen vaikka väkisin loput lahjat... Ihanaa päivää kaikille kaikesta huolimatta ♥

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.