PB - Olen kiitollinen

Tänään puhutaan kiitollisuudesta ja eteenkin jokaisen meidän omasta kiitollisuudesta eri asioita kohtaan. Musta tää meidän aihe tänään on erittäin hyvä ja ihana päästä pohtimaan, mistä mä itse olen ollut kiitollinen tänä vuonna? Mulla on tässä listauksessa muutamia asioita ihan perustarpeista ehkä vähän yksityiskohtaisempiin ja henkilökohtaisimpiin asioihin. Tämä postaus on tehty yhteistyössä Project Blogin tyttöjen kanssa. 
1. .. Että olen perusterve ja sairastan loppupeleissä todella harvoin. Ilman terveyttä olisi vaikea kuvitella itselleni hyvää ja monipuolista elämää, vaivat kun saattavat kaikkea vähintään vaikeuttaa

2. .. itsenäisestä Suomesta ja siitä miten veteraanit ovat taistelleet meille vapaan maan. Arvostus on niin suuri näitä sotilaita kohtaan, unohtamatta tietenkin lottia ja muita sodassa avustaneita tahoja. Mainitsen tämän, koska eri puolilla maailmaa on paljon huonompi tilanne kuin meillä ja sotia käydään monissa maissa ja terrorismi on jälleen lisääntynyt. 

3. .. omasta perheestä. Tuki, turva ja rakkaus.

4. .. rakkaasta Erikistä. Maailman isoin tuki ja se rakkaus, jota saan vaan kiittää pienistä ihanista asioista päivä toisensa jälkeen erittäin mielelläni. Rakkaus antaa niin paljon ♥

5. .. mahdollisuudesta opiskella ja toteuttaa itseään. Saan olla juuri millainen itse haluan, saan opiskella mitä haluan, toisin kuin monessa muussa maassa, jossa varallisuus tai politiikka eivät salli itsensä toteuttamista.

6. .. meidän elintasosta ja luonnosta. On tarpeeksi ruokaa ja puhdasta vettä. Meillä on mahdollisuus tehdä asioita, joista pidämme ja joita rakastamme. Meillä on mahdollisuus kokea uutta ja nähdä uutta. Meillä on upea luonto, yleensä upeat eri vuodenajat ja ilmasto on hyvää ja puhdasta.

7. .. siitä, että kuulen, näen, maistan, haistan ja tunnen eri asioita.

8. .. siitä että minulla on työ, jossa voin oppia, kokea uutta, saada uusia ihmissuhteita, auttaa toista, olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Minulla on työ, josta on mahdollisuus jatkaa eteenpäin.

9. Olen kiitollinen omasta upeasta elämästäni. Pystyn unelmoimaan ja pystyn toteuttamaan unelmiani. Minulla on mahdollisuus tavoittaa asiat, joista haaveilen.
Olen myös kiitollinen: uusista muistoista ja tapahtumista, joita olen päässyt kokemaan, uusista tuttavuuksista, Project Blogin tyttöihin tutustumisesta, yhteisen kodin suunnittelusta, lahjoista joita olen saanut,  blogista jota saan pitää ja sitä oikeasti lukee joku, joulusta jonka sain viettää perheeni kanssa, mun jatkuvasta kyyditsemisestä jokapuolelle, mun ihanasta koirasta ja harrastuksistani.

Minä ja meidän tiimimme haastamme teidät kaikki listaamaan asioita, joista te olette kiitollisia, edes omassa mielessänne ♥

| Milla H. | Kiia | Emmiina | Eevi | Noora T. |

4 kommenttia

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.