JOULULAHJAT ESITTELYSSÄ

Joku pyysikin, että jos tekisin joululahjoista postausta, joten täältä pesee. Tää voi olla vähän tylsä, koska sain aikalailla uuteen kotiin uusia juttuja ja musta oli paljon kivempi nähdä, miten muut ilahtuivat mun antamista lahjoista. Oon tullut liian vanhaksi lahjojen saamisen ja avaamisen suhteen, heh. Muutenkin sain näköjään lähes koko toivelistani, joka esiintyi täällä joulukalenterin luukussa. En yritä mitenkään leuhkia näillä, vaan ihan esittelymielessä mennään! Ilmeisesti kuitenkin joku käynyt oikein urakalla kurkkimassa täällä blogin puolella mun lahjatoiveita, terkkuja vaan kaikille ♥
 Kauneusjuttuja tulee aina joka vuosi ja musta ne on vaan yksi parhaista mahdollisista lahjoista. Ihana saada hiusjuttuja, mitä kuluu jatkuvasti ihan äärettömästi. Nuo The body shopin - Glazed apple jutut tuoksuvat mielettömän hyvälle ja ne on niin ihania ja multa olikin kaikki tuotteet kyseisestä kaupasta loppunut. Ja mun paljon toivoma limited edition hajuvesi ilmestyi kuin ilmestyikin paketista, onneksi ehdein saamaan tämän ♥ Raikas, ihana ja tyttömäinen!
Kauneushoitolaan lahjakortti, tulee varmasti käyttöön ♥ Myös H&M-lahjakortti, jolla pääsee shoppailemaan vähän ale-tuotteita.
 Iskä jatkaa perinteellään, eli tänä vuonna paketista tuli jo viides House-tuotantokausi. Ompa aika menny nopeeta. Paljon toivomat kuulokkeet tuli myös iskältä, enpä häiritse iskää enää iltaisin mun jatkuvalla musiikin kuuntelulla. Näissä Sonyn kuulokkeissa on ihana pehmeä ja hyvälaatuinen äänentoisto ♥
 Kaikkea kivaa sälää ja nyt pysyy muuten huulipunatkin tallessa! Suklaata tuli onneksi vain vähän ja ihana YSL-suihkugeeli ♥
Sitten tulikin omaan kotiin aika paljon kaikkea, ei voi muutakuin olla kiitollinen ♥ Ehdottomasti kaikki pussilakanasetit olivat tervetulleita, ne oli vielä satiinisia kaikki! Ihan mielettömän ihanan kuosinen essu ja patalaput tulivat äidiltä, kuten myös ihanat pyyhkeet ja kattila! Muumimukeja mulla onkin sitten jo melkoinen kasa, eipähän tarvi itse ostaa enää yhtään! Ihan mielettömän kivoja juttuja ja myös Erik sai kivoja juttuja meidän kotiin!

Vielä osa lahjoista on saamatta, mutta katsotaan jos päivittelen niistä sitten jotain vielä erikseen. Oon mielettömän iloinen ja kiitollinen kaikille kaikista lahjoista ♥ Mitä te tykkäsitte mun lahjoista ja mitä te saitte joululahjaksi?

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.