Luukku 17 - DIY?

Voin myöntää, olen maailman huonoin askartelemaan tai tekemään yhtään mitää luovaa. Mun tekeleet on siis aika kamalia, oli ne sitten mitä tahansa. No mä sitten rupesin miettimään, että mitä hittoa jouluista mä osaisin tehdä? No ne jäi aikalailla perinteisiin paperitähtiin, mutta keksein mielestäni pienen hyvän tuunausvinkin joululahjapaketeihin.

PAKETOIDAAN PAKETTI
Tähän tarvitset:
- Sanomalehteä
- Teippiä
- Lahjan
- Lahjanarua
- Sakset
1. Etsi sanomalehdestä mahdollisimman tekstipainotteinen aukeama. 
2. Poista hintalaput lahjasta
3. Tee paperista sopivan kokoinen
4. Taittele ja teippaa
5. Koristele nauhalla
Musta tästä tuli hauskanäköinen ja tuo vanhanaikaista tunnelmaa hyvinkin esille ja tämä erottuu varmasti muiden pakettien joukosta!


PAPERITÄHTIÄ
 Tarvitset:
- Paperia
-Sakset
-Kynän
-Liimaa
- Glitteriä
-Suoja-alustan
1. Taittele paperi (Ohjeet vaikka TÄSTÄ, jos et tiedä)
2. Piirrä ääriviivat ja leikkaa 
3. Avaa tähti, levitä liimaa ja töpöttele vanupuikolla glitteriä päälle
4. Anna kuivua

Tässä teille helpot ja kivat ohjeet, jotka tuovat varmasti särmää muihin paketteihin ja joulukoristeisiin. Toinen DIY tai resepti myös tulossa, tosin ruokapainotteinen ♥

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.