Luukku 13 - Dear Santa..

Meillä ainakin kotona jo hiillostetaan sadasta eri suunnasta, että mitä mä haluaisin joululahjaksi? Mä oon vaan taas tyypillisesti vastannut, että en mä tiedä, mutta tänään otin itseäni niskasta kiinni ja loin tälläisen kollaasin. Mä en siis ensinnäkään odota saavani näistä kaikkea! Muutamaan juttuun oisin erittäin tyytyväinen ja vähä kelpaa oikein hyvin.. Mutta totta kai on hyvä, jos lahja miellyttää myös minua :-) Mennään katsomaan ->
Dear santa..
1. Mä rakastan kosmetiikkaa ja hemmottelua ylikaiken ja nykyään oon tykännyt alkaa panostaa myös laadukkaisiin meikkeihin ja muihin kosmetiikkatuotteisiin. Mun mielestä kosmetiikka- ja hygieniatuotteet ovat mitä mainioin lahja tämän ikäiselle nuorelle naiselle. Kaikista eniten toivon saavani Nakedin tuon pikkupaletin tai edes jonkin saman tyylisen muulta merkiltä. Pidän myös laadukkaista hiustuotteista ja viime aikoina olenkin kovasti tykästynyt Bed Headin Tigi-tuotteisiin ja niitä löytyykin jo kotoa, mutta lisävarastointi ei tee huonoa. Myös tuoksut ovat parhaita ja nyt seuraavana haluaisin kotiuttaa ihanan makean hempeän Daisyn! Myös dödö- ja saippuapaketit ovat aina käytännöllisiä ja kivoja yksinkertaisia lahjoja.

2. Uuteen kotiin uusia juttuja?. Ehkä pian, kun muutto koittaa niin tarvitsen ainakin ruokalautaset, muut mulla onkin jo melko hyvin kasassa. Teeman ihan simppelit valkoiset ovat siis muutenkin hankintalistalla. Poikaystävällä on kyllä imuri, mutta suoraan sanottuna se on ihan mielettömän huono, joten en laita vastaan, jos laadukkaampi yksilö kävelisi yllättäen omiin käsiin. Myös pussilakanasetit ja pyyheet kaipaavat vielä kavereita joukkoonsa. Mullahan on ehkä yhdet pussilakanat omasta takaa.

3. Yökkärit, tossut ja villatillurit ♥ Parasta ja vaari ostaakin aina perinteisesti itse omille tytöilleen ja ainoalle lapsenlapsitytölleen yöpuvut! Mikä parempaa kuin köllötellä kotona yökkäreissä ja pehmoisissa sukissa :)

4. Kuulokkeet musiikin kuunteluun, koska yhdet hajosi ja toiset pienemmät ovat kadonneet mystisesti. Tämä lahja ei kuitenkaan ole välttämätön, pärjään hyvin toistaiseksi ilmankin. Lompakko mulla on kauheen kulunut ja vetoketju repsottaa ikävästi ja jää jumiin. Se on myös aivan kamalan likainen.. Heh, missä lienee ollut.

5. Paljon hyvää mieltä ja joulurauhaa jokaiselle ♥

Onko teillä samoja ajatuksia toiveista? Mitä te olette pyytäneet joululahjaksi?

2 kommenttia

  1. tosi kiva postaus <3! Tuo Guessin lompakko ja nuo lakanat näyttää ihanilta! :)

    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ne on kyllä ainakin hyödyllisiä!! :)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.