Luukku 23 - Joulukuun suosikit

1. Periscope - Sovellus, jossa voi itse pitää livelähetystä tai katsoa muiden 'suosittujen' tai vähemmän suosittujen lähetyksiä. Kartan avulla voit katsoa livelähetysten paikan ja valita sieltä mieluisen. Itse etsin lähialueen lähetyksiä, mutta seuraan myös vloggaajia ja bloggaajia, sekä Niko Saarista. Ihan parasta viihdettä! Mä oon nimellä emmikristiina siellä.
2. Joululaulut ja joulukoristeet - Ajankohtaan sopivat tietysti. Koristeiden hankinta lähti vähän lapasesta, kun poikaystävän työpaikalla kaikki kyseiset tuotteet olivat -50% alennuksessa. Muutenkin koristeet tuovat ihan älyttömästi tunnelmaa! Esimerkiksi kuvassa näkyvät jouluvalot eivät olleet yhtään pöllömpi ostos ainakaan omasta mielestä. Tämän päivän kuusen hakua sitten odotellessa ♥ Joululauluista White Christmas on kyllä sulattanut mun sydämen tänä vuonna!
3. Löhöilyasut - No joo, kotiasut on parhaita. Ei purista, ovat söpöjä, lämmittävät ja tuovat hyvän mielen. Lisäksi kotona mun kotiasu-yhdistelmät voi näyttää aika karmeilta, mutta who cares?
4. Ylppärit - Loogisesti, eikä varmaan ketään yllättäen mun yksi parhaista päivistä aikoihin. Sitä paitsi oon hirveän ylpeä itestäni!
5. Lumenen Wild berry huulipuna - Ihan paras edelleen, kestävä, upean värinen ja mielettömän riittoisa. Hintalaatusuhde loistava!
6. Joululahjojen hankkiminen - Mä tuhlasin tänä vuonna ihan mielettömästi, mutta menköön tämän kerran. Jokainen saa useamman lahjan ja käytännöllisiä toivottavasti kaikki. Nautin kyllä tästä jouluapurin hommasta ihan koko sydämelläni. 

Katsotaan, jos saisin teille illalla extraluukkua vielä kehiin, meidän jouluresepteistä! Oliko teillä muuten samoja suosikkeja?

2 kommenttia

  1. niko saarinen ei nyt ensimmäisenä oo bloggaaja eikä vloggaaja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lueppas kuule uusiks ;) "seuraan esimerkiksi bloggaajia ja vloggaajia, SEKÄ Niko Saarista.. :) Oikein hyvää joulua!

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.