Luukku 1 - Joulukalenterin aika

Erittäin hyvää joulukuun ensimmäistä kaikille ♥ Otsikosta voi päätellä, että missä mielessä ollaan tänään liikenteessä aina tuonne jouluun saakka. Kyllä! Mä oon laittanut tuulemaan ja luvassa on oikein moderni joulukalenteri ihka ensimmäistä kertaa mun blogissa ja toivottavasti tätä tullaan näkemään edes jonakin muunakin vuonna tulevaisuudessa. Mulle tuli jo tää idea ihan tuolla alkusyksyllä ja oonkin pikku hiljaa lähtenyt toteuttamaan tätä ja ajastellut näitä jo jonkin verran valmiiksi. 
Milloin?
Joulukalenterissa on ainakin alustavasti luvassa 25 luukkua! Kyseiset postaukset ilmestyvät joka aamu kello seitsemän blogiin. Ihan vaan senkin takia, että illalla tulee yhtälailla ns. ''normaaleja'' postauksia. 
Mitä?
Bloggaajille verkkojoulukalenteri toisen blogissa. Käykää ihmeessä avaamassa näitä mun luukkuja joulukuun aikana, koska ihan mielettömiä postauksia tulossa. Joulukalenteri sisältää monenlaista ja haluankin pitää ne aikalailla yllätyksenä. Jotta teitä kiinnostaa tulla lukemaan näitä niin kerron esimerkkejä, mitä voidaan nähdä tässä kalenterissa. Emmin kalenterissa voidaan nähdä seuraavan kuun aikana siis: Lahjavinkkejä, arvontaa, DIY-juttuja ja omia perinteitä.
Miksi seurattava?
Ensinnäkin tiedän, että monet kaipaavat viime hetken joululahjavinkkejä, mutta joulun iloa ja rauhaa on myös ihana jakaa teille muille. Uskon, että pystyn jakamaan omia muistoja ja perinteitä teille hyvin myös näin ruudun välityksellä!

Mikä fiilis teillä joulukalenterista? Ps. Huomenna kannattaa tulla kurkkaamaan luukku, siellä on jotain teille ♥

Ei kommentteja

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.